philips ontvanger

R

robocop

Ik heb een vraag;

Ik ben vandaag naar een sat-speciaalzaak geweest, heb me daar laten informeren dat de philips ontvanger met smartcard lezer de beste merk ontvanger is.

Nu is mijn vraag:

Als ik die philips-otvanger koop met dus de bijbehorende smartcard voor de holandse zenders.

Aangezien ik dus boven op de slaapkamer ook een receiver moet aanschafffen voor ontvangst van de kanalen. is er een manier om dus via die zelfde smartcard die dus in de ontvanger in de woonkamer staat om via die smartcard ook boven de Nderlandse zenders te kunnen kijken?

 
Dat was er wel, maar werkt inmiddels niet meer. Er zijn nu wel nieuwe apparaatjes, maar of die werken is de vraag.

Dat de Philips ontvanger met smartcard lezer het beste merk ontvanger zou zijn is gewoon regelrechte onzin.

Het ligt er maar helemaal aan wat je precies wilt en verwacht van je ontvanger. Als het alleen voor de NL kanalen zou zijn en je wilt niets aparts is dat wel een goede stabiele ontvanger om te nemen.

Wil je echter hobbyen, een draaibare schotel later of meer satellieten, dan komt toch al vlug een andere keuze kijken.

Misschien dat hier nog iemand anders iets weet voor interne cardsharing met de Philips wat ook nog werkt.

Zelf zou ik voor een Dreambox 7020 gaan met een Dreambox 500 op de slaapkamer.

 
De philips dsx 7072 werkt bij mij met de smartwii goed.

greetings, JJFlash

 
Kijk da's goed nieuws, bedankt voor de melding! En overigens ook nog welkom op Satellite Fun.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan