Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Pietertje

Channet digitale televisie

Recommended Posts

Guest Pietertje

Na lang zoeken heb ik eindelijk een bedrijf gevonden waar zelf de beginner een set kan kiezen.

Alles wordt voor je aangesloten (zit bij de prijs in) en je hebt twee jaar service aan huis. (door heel nederland)

Het is ideaal een antenne die alle astra's 1-2-3 en de hotbird pakt. Tot nu toe zeer goeie ervaring dus.

ALLEEN MAAR LOF...:aanbid:

http://WWW.xxxremovedxxx.NL

Het is ideaal een antenne die alle astra's 1-2-3 en de hotbird pakt. Tot nu toe zeer goeie ervaring dus.

Ja en als ik lees "De aluminium antenne die wordt gebruikt is vierkant (45x45 cm) en is een technisch hoogstandje." vraag ik me toch dingen af.:jajaja:

Het lijkt me dat met de eerste de beste regenbui het beeld weg is.:tong:

Hoi Pietertje en welkom op Satellite Fun.

Het is uiteraard fijn dat je een goede ervaring wilt delen met anderen, doch op dit forum hebben we regels.

Een van deze regels is dat er niet zonder aanleiding commerciële links mogen worden geplaatst. Dus hoe goed het ook bedoeld is, de link is voor die reden weggehaald.

Is verder geen probleem, maar het kan handig zijn om even de regels te lezen, alhoewel we ze niet zo streng toepassen als dat ze vermeld staan, we gaan er nogal soepel mee om, dus niet gelijk bans of waarschuwingen etc. zoals op sommige andere forums schijnt te gebeuren.:)

Wij nemen niemand iets kwalijk, zeker geen nieuwe gebruikers.

Greetings, Black Tiger

Guest Pietertje

Tot nu toe geen last AART44 terwijl het toch behoorlijk geregend heeft.

Groeten

Dat wil dus 2 dingen zeggen.

1.) De schotel is uitstekend afgesteld

2.) Het is een prima kwaliteit schotel.

Prachtig toch als men zo tevreden kan zijn met satellietontvangst!

Greetings, Black Tiger