Digiquest

P

philitalia

na mijn problemen met de philips dsr 9002 ben ik overgestapt naar de veel goedkopere digiquest 8400. met deze blokkeert het beeld en geluid bllijft verderlopen bij tv vlaanderen. probleem bij decoder of bij cam ? zijn er firmware updates voor dit model ?

 
Oef... Dan had je toch beter iets bekenders kunnen kopen. Voor zover ik het kan zien is er erg veel te vinden in Italie betreffende deze ontvanger, hetgeen mij doet vermoeden dat hij ook ergens van die kant af komt.

Ik heb even gezocht op firmware maar kon zo vlug niets vinden.

 
bedankt black tiger. komt inderdaad uit italie, maar zou een humax zijn in andere verpakking. de hoofdzetel is volgens website in USA. heb me laten vertellen dat er makkelijk alternatieve software op kan gezet worden. als het niet lukt is het geen groot probleem. goedkoop ding, maar zou toch hebben dat het werkt ...

 
Aan je naam te zien denk ik dat je Italiaans spreekt, je zou de verkoper van je ontvanger eens kunnen mailen of er andere software op kan.

Of je registreren op een Italiaans satforum wat je van de ontvanger kan vinden is allemaal Italiaans!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan