Grote stroom asielzoekers opzoek naar een nieuw thuis!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ergens op een plek op deze aardbol heeft een grote groep strijd geleverd en jammergenoeg verloren.

Nu moet deze groep vertrekken uit deze trouwe woonplaats, en is opzoek naar een nieuw thuis.

Al enkele weken is deze groep hier naar opzoek en verschillenden zijn in ontberende omstandigheden al omgekomen van honger en dorst in de strijd om te overleven!

Nu zijn ze bijna aangekomen aan de grens van Nederland waar zij hopen op een "koud" ontvangst!!!

Mocht het zijn dat ze met het aantal wat nog over is bij uw dorp of stad aanbellen ontvang ze hartelijk, leg ze een nachtje in een koelkast van ongeveer 6 graden, of een uurtje of 2 bij min 18, en dan zijn ze weer tot volle tevredenheid op juiste temperatuur, en het beste om ze lekker op te zuipen...

Graag hierin jullie medewerking, voor het redden van deze lekkere flessen bier... :biggrin: :stupid: :bier:

 
Tja, het is net als bij de meeste asielzoekers maar het is hier VOL!

Dus hier passen er geen flessen bier meer bij.:biggrin:

 
'T'is weer geen Kasteelbier zeker???

 
Nee, maar zelfs daar ligt er nog een flesje van in de ijskast.:)

 
Is dat niet te fris voor een Kasteelbiertje?

Multispeed

 
Ik ben bang van wel...

Normaal is de goede temperatuur voor een kasteelbiertje volgens mij een graad of 12.

 
Zo'n 12 graden? Voor bier??? Lijkt mij toch wat aan de warme kant, ik heb het toch liever wat koeler.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan