Jump to content
Sign in to follow this  
Guest master28

d2mac oldy

Recommended Posts

Guest master28

Ik zie geen d2mac section meer hier, ik weet dat het bijna afgelopen is maar ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die hier nog dingen over willen weten en het willen vragen.

indien het mogelijk is en er een sectie voor word gemaakt waarin users vragen over d2mac kunnen stellen

wil ik mij zelf wel aanbieden om te helpen met zoveel mogelijk vragen hierover te beantwoorden.

marcel

Guest master28

ben ik dan echt de laatste verstokte d2mac kijker hier.:)

SatelliteFun heeft nooit een d2mac sectie gehad.

We zullen het er met de mods eens over hebben of we er eentje aan zullen maken.

Sommige users denken namelijk onterecht dat SatelliteFun een nieuw board is ter vervanging van s**4**l maar dat is niet zo. Satellitefun bestaat iets langer dan s**4**l, alleen zijn wij de laatste paar dagen offline geweest door server problemen.:)

Greetings, Black Tiger

Guest master28

in ieder geval bedankt voor de replay

ik zie het wel wat er van komt

ik weet dat het board al langer bestaat, doordat het een paar keer is weggevallen ben ik bij s**4**l terecht gekomen,

groeten marcel

Guest PieterPeuter

Er zijn er echt wel meer die d2mac wel interressant vinden!

Groetn Piet.

Geloven we graag, maar eerst ons even door alle users heenworstelen en dan gaan we topics bespreken.:)

Greetings, Black Tiger

Guest Derek

De laatste dagen loopt er regelmatig een informatieband over diverse stations op de Thorsatelliet (zenders van de viasatgroep). Nu ben ik niet zo sterk in Zweeds maar ik kan er wel uit opmaken dat op 1 maart die zenders hun analoge uitzendingen gaan staken en enkel nog via het digitale pakket zullen uitzenden. Ik vrees dus dat het bijna zal gedaan zijn met die goie ouwe D2Mac.

Werk aan de winkel voor conax hackers.