Filipijnen op atlantic bird

B

buusken

kan er mij iemand helpen???;

ik zou graag op atlantic bird3 gecodeerde channels van de filipijnen zien.(vb: The Filipino Channel;cinema one;ANC;pinoy central TV; enz... )

wat heb ik ervoor nodig, en hoe kan ik die decoderen.

ik woon in belgié, rond Gent.

dank bij voorbaat.

----- Added 2/11/2008 at 12:38:22 -----

kan er mij iemand helpen???;

ik zou graag op atlantic bird3 gecodeerde channels van de filipijnen zien.(vb: The Filipino Channel;cinema one;ANC;pinoy central TV; enz... )

wat heb ik ervoor nodig, en hoe kan ik die decoderen.

ik woon in belgié, rond Gent.

dank bij voorbaat.

 
Laatst bewerkt:
@buusken eerst welkom op het board

Zou je voor een totaal andere vraag gewoon een ander topic kunnen openen nu moet de moderator dit uit elkaar gaan halen.

Maar om gelijk maar antwoordt tegeven wat heb je voor een satelliet ontvanger??

Heb je nog helemaal geen ontvanger dan moet je een smartkaart+decoder kopen alleen smartkaarts worden niet verkocht zover ik weet.

Er zijn diverse Philippino in Belgie en Nederland die daar in handelen dus even Googlen de provider is ABS-CBN.

 
Hoi buusken, welkom op het Satellite FUN Board !

Zoals je ziet, heb ik de vraag die je ergens halverwege ons board verloren bent, op de juiste plaats daarvoor gezet.

Je ziet ook dat je eerste 2 bijdragen automatisch zijn samengevoegd als 1 bijdrage, omdat je op je eigen vraag reageerde (met exact dezelfde inhoud).

Ik neem aan dat je nieuw bent met forums als het onze, en daarom het verzoek om op te letten waar je precies op klikt, en of je je vragen op de juiste plaats zet.

Aangezien het er op lijkt dat je nog geen apparatuur hebt of er niet erg bekend mee bent, doen wij ook het verzoek, volgende onderwerp (klik!) eens goed te lezen en dat als richtlijn voor je vragen te gebruiken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan