Ik schrok me rot!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.165
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Maar gelukkig mijn sinterklaaskadootje is nog te repareren..

Als je zo wegrijdt blijft er geen kei meer in de weg liggen. :biggrin:

 
 
dats vet man :megafoon:

 
Sjeeees die trekt echt snel op. En goede remmen ook nog.

Denk er overigens aan dat dit geen 150 kilometer zijn maar 150 mijl.

Oftewel zo'n kleine 241 km/u!!!

 
Dat zijn ook mijlen BT, staat bovenaan het filmpje. ;)

Maaruhhh, volgens mij gaat de eerste harder, heb je er het geluid bij aangehad?

 
Dat zijn ook mijlen BT' date=' staat bovenaan het filmpje. ;)[/quote']Ja maar dat valt niet iedereen ook meteen op, en aangezien je ook "van 0 naar 150" schreef i.p.v. 241 (want wij rekenen hier in km/u) leek het me verstandig het voor de duidelijkheid er even bij te schrijven. Want het is toch wel heel erg hard.:)

En als je ziet hoe dat vooruit schiet... ik sta er nog steeds van te kijken. Wat een power, dat die onderdelen dat allemaal kunnen uithouden.

Ik had de hoofdtelefoon op. Lawaai zegt me niets, snelheidsmeters des te meer. Ik ken hier eentje die ook een heel ruig geluid onder zijn auto heeft, maar die loopt toch niet harder dan 160, terwijl je minstens 210 zou verwachten.:biggrin:

En misschien zijn het wel dezelfde, maar uit die eerste komt ook vuur dus of die dat echt gaat volhouden is nog maar de vraag.

Daarnaast staat ie op een brug en ik had het idee dat die tweede toch ergens stiekum op een weg reed. Op een brug heb je niet de weerstand en het gewicht van de auto wat meespeelt, dus zal de eerste wat langzamer zijn lijkt me.

Maarja dat zijn zo van die overwegingen die ik dan maak. Voor hetzelfde geld is die eerste toch sneller.

Je zou ze gewoon beiden eens tegelijk moeten kunnen zien rijden, dan was het beter te bepalen. En ook leuk om eens naar te gaan kijken.:biggrin:
 
Ik zou het ook graag eens echt zien BT, maar voorlopig moet ik het hier mee doen. ;)

 
Jammer dat we niet in de States wonen he, daar is wat dat betreft veel meer mogelijk.:)

Van de andere kant hebben we tot nu toe hier gelukkig wel nog meer vrijheid van handelen op internet en ook niet zo'n belachelijke juridische straffen.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan