0.3 Db LNB, is dat nou veel beter?

D

deep

Hai,

Ik zag mooie futuristische LNB's met schreeuwende teksten en hoge bedragen er achter. Ik heb een 80 cm Triax met een 0.6 Db ALPS LNB met Moteck. Het signaal op de uiterste draaiing is wat zwak.

Heeft het dan zin om een LNB te kopen met een lager ruisgetal, een grotere Triax schotel is duurder? (er is al eens een merkloos ding van mijn dak gewaaid....ik zat in bad en hoorde de klap, begon hard te lachen en verbaasde me dat een verkeersbord zo ver kon wegwaaien, daarna lachte ik niet meer.....)

Thnx
deep
 
Met de 0.3 LNB van Invacom heb je inderdaad veel betere prestaties dan met een hoger ruisgetal LNB.

Voorbeeld: Met mijn 1.00m opstelling kon ik de Amos op 4 west nauwelijks tot niet ontvangen met een LNB met het ruisgetal 0.7. Met de 0.3 Invacom pak ik de zenders op deze satelliet wel met een ontvangstwaarde van 75 %.
 
Bij mij is het signaal met de invacom wel beter dan met de mti blueline maar zo een groot verschil als welke satwatcher heeft behaald daar kan ik toch bij lange na niet aan tippen.Zenders op bijvoorbeeld nilesat vallen nu niet meer weg terwijl deze eerst wel eens wegvielen.
 
Hi Deep,

Heb hier op de draaibare mijn alps 0.6 vervangen door een 0.3 van invacom, scheelt hier zo'n 10 tot 15%.

Boets.
 
invacom is great ik heb er al twee stuk!!!!!!! maar wel weer een nieuwe gehad en dit maal een witte deze moet goed blijven
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan