???? ?? ???? ???? ?????? ???? ??? ??? ???? ??

Nee seca 2 werkt nog steeds niet. Ook niet op een airmiles kaart.

Jawel juist wel op de airmileskaart keytje verkeerd gezet....??????

hij heeft volgens mij zijn trekzak (accordeon) op zijn pc aan gesloten.

Nou als je daardoor ineens russies kan praten en lezen,doe mij dan ook maar zo`n trekzak.Ik ken nou alleen maar hollands,en daer heb ik tog jaren veur motte studeren,gat het met zo`n trekzak toch een stuk makkelijker!!Heb trouwens zat an die sak getrokken maar ken nou nog steeds geen russies.

Originally posted by max_2002eg
???? ?? ???? ???? ?????? ???? ??? ??? ???? ??

hummmm!!!!!!!!ik heb de vraag geleezt maar wat bedoel je met <<ay by>>?? matha taksod
grtz roufa!

freggel ik denk dat jij genoeg hebt van vorige keer
die gaast heeft een vraag gesteld ik weet niet hoe heeft hij arabich getipt volgens mij een arab window
en wji horen mensen te helpen en niet uit te laggen
grtz roufa from the matrix !

Ik lach er ook niet mee! maar ik weet gewoon niet wat er staat, ik heb de tekst al door verschillende programma's laten gaan, maar het blijft voor mij onbegrijplijk.

Volgens mij is het hebreews,ik kan fout ziten,maar dat omdat je het van recht naar links m oet lezen!!

Is dit niet de oude lampentaal van Alladin...

Mischien komt het Avalon sprook je toch nog uit..

Ja duurt nu niet lang meer .
Dus even open die box en alles is open .
?????? wat voor chip was het !!
Groeten ben bye bye .

Jongens ,ga nu niet te hard van stapel,alledin kan oook seca of irdeto of viaaacces zijn,hij loopt de lamp te masseren en ,dan moet je maar zien wat er uit die lamp te voorschijn komt.
Jullie zijn allemaal wel erg voorbarig,misschien komt r zoals gewoonlijk wel helemaal niks.
Zat er toch niet genoeg stof op.Zelf denk ik wel dat er een verassing komt,maar ik heb zelf wel geleerd,eerst zien en dan pas geloven.Daarvoor test ik altijd eerst zelf voordat ik het open gooi,kan ik zelf niet testen geef ik dat aan!!Ik heb er trouwens dit jaar wel vertrouwen in,we hebben dit niet voor niks uitgeroepen als het jaar van de sateliet

Hmm moet trouwens zeggen,dat de tips ook op andere boards kan ik wel heel slim rijmen,maar nog niet helemaal plaatsen,mis ik iets,maar ja dat komt waarschijnlijk omdat ik maar een hobbyist ben.Let wel ik wil het ook eigenlijk niet weten,maar een verrasing vindt ik wel leuk.Ik voel de spanning,er gaat iets komen,zeker weten,ja ja ik weet er zijn zeeer slimme mensen en ,mensen die er baat bij hebben.Het zal natuurlijk wel een stunt zijn veel open,niet voor de providers,maar wel voor ons Gekke, sathobbyisten,wij zijn toch de denkers en wij sukkels zijn toch de mensen die uiteindelijk het denkwerk verrichten,weinig verdienen maar het de mensen wel naar de zin maken.2January 2004 een dag die mij zaL heugen en ik later nog aan mijn kleinkinderen kan vertellen,mm ik hoop dat het realiteit wordt en geen sprookje,al hoewel een nieuw stephen king verhaal,kan ik nog rijk mee worden!!!!

!

Originally posted by laziz
nou ik ken je wel zeggen dat dit geen arabish is

dat zeg jij probeer eens arabich window transleter in je window
druk op codering en dan naar meer en klik op arbich window
en bingo transleter komt erraan
en alles je arabich kunt lezen zeg eens wat het bedoelt
sucsess roufa!
daar is altijd een uitweg!!!;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan