???? ?? ???? ???? ?????? ???? ??? ??? ???? ??

effe knippen en plakken in frontpage, pagina weg schrijven en openen, rechte muisknop coderingen, kies arabisch (windows)

???? ?? ???? ???? ?????? ???? ??? ??? ???? ??

momkin tay wahed arabie yoarrifoni ezzay agod rakm el ay by
roufa!

Hmmm het wordt tijd dat het kadootje bekend gemaakt gaat worden,lijkt mij,anders is het niet echt exclusief meer.
Ik zelf weet wel al wat het is,ik moet zeggen,ik heb hem nog niet,maar dat komt omdat waar ik mijn kadootje kan ophalen,de site schijnbaar even bezweken is.

O O avalon

???? ?? ???? ???? ?????? ???? ??? ??? ???? ?? , het is gewoon een vraag in Arabisch die zegt : Kan iedere arabisch persoon laat mij weten hoe ik een IP kennen? dat was de vraag.. what hij verder precies bedoeld weet ik niet.. dus ik antwoord hem : wat bedoel je met je vraag : ???? ???? ?????? ??? - ???? ?? ???? ??ǿ

dana

Sorry dit is geen arabisch maar gewoon suomi

Hmmm,maar geen kadootje tot nu toe,enkel dialers.Ben benieuwd zal toch wel wat zijn.
Wat uploads site zijn trouwens wel bezweken onder al het downloadgeweld en zijn zeg maar onbereikbaar,en dat terwijl er geen fluit op staat!!!

Voor de mensen die dus denken dat er iets komt,Kan ik uit de droom helpen,Nee,het is fake.
En hetgeen wat zich voordoet als de grote sensatie blijkt alleen maar een regelrechte weg naar dialersites te zijn.Hmm welk jaar hebben we deze en andersoortige grappen nog meer gezien,was het niet 2002 ,2003 en nu 2004.Hmm moet zeggen vindt het niet echt orgineel meer.Mensen kijk dus zeer uit met wat je download,met de al bekende dialers en virusshit die we komende maand weer tegemoet gaan.Hmm volgend jaar ga ik maar eens groot uitpakken met aankondigen van een site die ik opzet en alles opengooit en files lijdend naar het grote kado,dialersites.Hmm ik moet zeggen erg creatief vindt ik het niet meer.Gelukkig wel twee leuke kerstkadootjes in de vorm van conax en cabo op fun,maar ja die files waren dan ook niet met veel bombarie gemeld,het was er ineens.

Maar ja dat neemt niet weg dat ik hoop dat iedereen de oudjaars nacht goed is doorgekomen!!!Op naar nieuwe uitdagingen dit jaar!!!

Beste tweety een goed begin, maar had je wat anders verwacht dan waar zit je op te wachten!!!!!!!

Als je wacht op files denk ik dat je lang kan wachten, voorlopig echt niet, alles wordt vast gehouden.
Je zal echt zelf aan de slag moeten en als je de juiste hoofdbaan neemt met de goede afslag, moet je eens kijken wat je tegenkomt...

Nee ik had ook eigenlijk niks verwacht,ja sneeuw wel en dat hebben we hier.En wat ik wel verwacht had is dat het dus niet anders is als altijd,ik had zelf eigenlijk een beetje gehoopt op een keer ook al was het niks iets creatief,waar dan in elk geval nog om te lachen viel,en niet mensen dadelijk weer een hoop ellende geeft met hun computer om zo`n fuckdialer eraf te krijgen.Moest zeggen kon ik toendertijd het grapje met seca 2 van capone toch een stuk meer waarderen,die was in weze nog best leuk.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan