.

Wil ik wel eens zien, zou wel grappig zijn.
Email adres staat onder 't knoppie.:)

Precies mijn email-adres staat inderdaad onder het knopje, maar hij heeft mijn nieuwsgierigheid wel gewekt, eindelijk iemand die lijkt te reageren op mijn vraag, ondanks dat het helaas niet open en bloot mag...

Want als iemand weet hoe goed je op moet passen wat betreft regels, dan ben ik het wel :biggrin::biggrin::biggrin: (moet ook weer niet teveel oftopic geraken)

Maar dat is nou ??nmaal een kwade eigenschap van mij ik ben nou ??nmaal veel te nieuwsgierig aangelegd, maar laat maar komen ik wil nou ??nmaal mijn seca2 kaartje onder controle zien te krijgen....

En hoe het nou ook weer precies zat met die ?nen en nullen daar moet ik even mijn oude notitieblok bij pakken, om eens even te kijken hoe je zelf ook alweer die filetjes kon bakken.

@superrat:Er zullen wel meer leden zijn die het gedownload hebben... maar veel kan ik hier volgens mij ook niet mee, want veel meer dan de atr weergeven van de kaart doet het programma tot nu toe nog niet?

En aangezien het feit dat het Duckteam de link niet verwijderd heeft, stelt het programma niet zoveel voor.

Maar maakt verder ook niet uit, ik ga lekker verder met zoeken,
en als ik toch nog tegen iets anders stuit dan stuur ik wel een pm.

Nog bedankt voor de moeite:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan