P
phantom
''Is er hier al gepraat over ons westerse die op gevangene pissen en ze voor rot slagen zoals nu in irak aan de hand is. NEE want wij normale europeaner verafschuwen liever de arabische of afrikaanse mensen die ook dat doen wat wij doen en er alleen een video over maken om aan te tonen wat ze kunnen''
Nou je ziet toch ook irakezen met gedode amerikanen over straat slepen, en opgehangen worden aan een brug dat is dus ook normaal, als ik daar zat en ik kreeg zulke terroristen in m`n handen dan zal ik er ook over 1 pissen en ze verrot slaan.Logisch dat wij een zulke mensen (terroristen) afschuwen ti`s allemaal verkeerd wat er gebeurd maar het gebeurd toch.
Is mijn mening maar.
Grz Phantom
Nou je ziet toch ook irakezen met gedode amerikanen over straat slepen, en opgehangen worden aan een brug dat is dus ook normaal, als ik daar zat en ik kreeg zulke terroristen in m`n handen dan zal ik er ook over 1 pissen en ze verrot slaan.Logisch dat wij een zulke mensen (terroristen) afschuwen ti`s allemaal verkeerd wat er gebeurd maar het gebeurd toch.
Is mijn mening maar.
Grz Phantom