2 kaarten van CD in een ontvanger

ats

New Member
Lid sinds
19 aug 2011
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo allemaal,

Ik heb een vu duo met daarin 2 dezelfde kaarten van canal digitaal.
(dus 2 x hetzelfde abbo)
Dan is mijn vraag: kun je dan instellen in cccam dat je clienten naar een bepaalde kaart wijst.
maw dat je bv 5 clienten hebt en je wilt er 2 op kaart 1 hebben en 3 op kaart 2.
Wanneer je twee verschillende kaarten (CD en TVV) erin heb zitten snap ik het wel. Omdat de kaarten dan een eigen code hebben 6a en 6d
Is dit mogelijk?

Wie kan mij helpen?
Bedankt.
 
Wij bespreken hier geen externe CS!
 
Ik heb zelf 5 ontvangers staan. Daar is het voor bedoeld. Intern dus.
Sorry voor de onduidelijkheid.
 
Met CCcam is dat voor zover mij bekend niet mogelijk, deze kijkt automatisch naar datgene wat het snelst antwoord geeft.
Er is geen omleiding in CCcam regels zodat je ontvangers boven naar bijv. /dev/sci0 kunt sturen en je ontvangers beneden naar /dev/sci1. Vandaar dus dat ik bang ben dat het niet gaat lukken.
Misschien met een andere emu?
 
Ok. dat is een duidelijk antwoord.
Maar aan welke emu denk je dan?
Moet zeggen datik alleen een beetje weet van cccam.
 
Newcs daar gaat het wel mee.
 
Ok.
Alleen heb ik geen idee hoe newcs werkt.
Kun je mij daar wat uitleg over geven?
Kan ik dat zo installeren op de vu duo?
En hoe of welk bestand moet je dan de instellingen in doen?
Bedankt alvast.
 
Oscam, gaat het ook mee, maar daar weet ik nog minder over.
Bij de Dreambox Emulators wordt over Oscam wel wat informatie gegeven d.m.v. berichten die bovenaan staan (sticky's).

Voor newscs moet je instellingen in de newcs.xml maken als ik me niet vergis, maar volgens mij is die emu ook al aan het verouderen.
 
Ik las in een ander forum over loggen. Weet niet prcies wat het is, maar is dat dan de oplossing? Kan dat met cccam?
 
Loggen heeft hier niets mee te maken, je hebt intussen een pm gehad met wat uitleg, en met wat lezen moet er volgens mij wel uitkomen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan