- Waarderingsscore
- 1.408
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ik wordt/ben nu helemaal gek en ik snap er geen bal meer van, dus maar eens hier proberen.
Even puntsgewijs, da's lekker duidelijk.
Wat wil ik:
1.) Uitsluitend Irdeto op een Atmel 2343
2.) Ik hoef er in principe alleen C+NL en PW op
3.) Het moet werken op een Nokia 9500 (origineel maar wel met dvb2000)
Wat is het probleem?
Ik heb diverse files geprobeerd die te downloaden waren, ik heb zelf wezen editten maar het blijft een vicieuze circel.
1.) PW doet het prima maar op het C+NL pakket is C+rood en B+blauw niet aan de praat te krijgen
2.) C+NL pakket doet het prima (zonder seca zenders uiteraard maar dat hoeft ook niet) en maar de helft van de PW zenders doen het.
Aangezien ik files heb waarbij PW het volledig doet en alleen de 2 C+ abozenders niet, heb ik die ook proberen aan te passen middels de al bekende truuk om de C+nl key ook op Key02 van Nova/Hellas te copieeren.
Maar dat helpt ook niet, probleem blijft.
Wie kan me vertellen wat ik fout doe???
Ohja.. ik moet wel zeggen dat ik de kaart aan het testen ben op een Nokia 9600 net noonemanit 1.2.
Even puntsgewijs, da's lekker duidelijk.
Wat wil ik:
1.) Uitsluitend Irdeto op een Atmel 2343
2.) Ik hoef er in principe alleen C+NL en PW op
3.) Het moet werken op een Nokia 9500 (origineel maar wel met dvb2000)
Wat is het probleem?
Ik heb diverse files geprobeerd die te downloaden waren, ik heb zelf wezen editten maar het blijft een vicieuze circel.
1.) PW doet het prima maar op het C+NL pakket is C+rood en B+blauw niet aan de praat te krijgen
2.) C+NL pakket doet het prima (zonder seca zenders uiteraard maar dat hoeft ook niet) en maar de helft van de PW zenders doen het.
Aangezien ik files heb waarbij PW het volledig doet en alleen de 2 C+ abozenders niet, heb ik die ook proberen aan te passen middels de al bekende truuk om de C+nl key ook op Key02 van Nova/Hellas te copieeren.
Maar dat helpt ook niet, probleem blijft.
Wie kan me vertellen wat ik fout doe???
Ohja.. ik moet wel zeggen dat ik de kaart aan het testen ben op een Nokia 9600 net noonemanit 1.2.