3D knip vellen Gevraagd!! voor mijn moeder

X

Xando

beste Duckfiles Leden!

mijn moeder heeft een hobby,

ze maakt 3D kaarten. maar nu heb ik al een aantal dagen gezocht naar sites en op grabit en FTDv3 . maar ik kan geen 3D knip vellen vinden

mijn vraag is en tevens ook die van mijn moeder . weet 1iemand van jullie mischien waar wij 3D knipvellen kun vandaan halen GRATIS!!

mijn moeder heeft zich al aan gemeld op een sites waar ze ook nog voor moet betalen, knipvellen kan downloaden ,

maar er worden geen vernieuwde vellen gepost
dus wij zoeken iets waar je vellen kun downloaden en waar ook steeds nieuwe vellen worden gepost,

wij hebben ook al geprobeerd bij search progjes Zoals ( imesh, Bearshare, kazaa, shareaza, etc, )

zels ook al bij google. bij google vind je wel sites maar tot nu toe alleen maar betaalde sites gevonde en geen enkel site waar je GRATIS 3D knipvellen kunt downloaden,

ik hoop dat iemand mijn antwoord en raad en mischien kan helpe,
want als mijn moeder geen nieuwe kaarte kan vinden dan zal ze haar hobby moeten stoppen ,

en dat wil ik niet want die hobby is alles wat mijn moeder nog heeft

vriendelijke Groeten Xando

Heb jij nooit van nieuwsgroepen gehoort???

Ik zie daar een "berg" aan knipvellen staan. ;)

Dus aan beëindigen hobby is vast en zeker geen sprake.

Ga maar eens bij ftn2day kijken, en zoek maar eens op knipvellen,

Voorbeeldje ;)

knipvel

Ff er voor gaan zitten.

stuur anders ff een pm.. ;)

hey Freggel1

dankje voor je advies

ik ga gauw proberen mijn moeder zal echt blij zijn

maar er zijn toch nog meer mogelijkheden dan alleen maar dat of niet ????

Groetjes XANDO

Of er meer mogelijkheidheden zijn weet ik ff niet, maar dit is de makkelijkste weg denk ik, want je hebt ze daar maar voor het uitzoeken, als je even een dagje aan het downloaden gaat , is jou moeder voorlopig zoet met haar hobby. :)

Desnoods een accountje bij Eweka oid voor een maandje, kost je een ?7,50, maar dan heb je voor een "kapitaaltje" gedownload. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan