9500 EMU Editor probllem

S

spanjool

Als ik de laatste key.bin in mijn humax wil laden met het programma 9500 EMU Editor_v3.1.exe krijg ik de volgende melding "invalid FW"
Vervolgens krijg ik dan ook niks in mijn humax geladen.Ook heb ik de laatste versie van 9500 emu geprobeerd maar dan gebeurd hetzelfde.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.

Groetjes Spanjool

Onder " ? " > Settings > FW check > OFF selecteren.

Getest met dsr9500 emu ed 5.2.

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb momenteel alles weer open incl premiere,het enige wat niet werkt is het kanaal tve 1 van d+ terwijl tve 2 en de taqs wel werken heb je nog enig idee hoe dit kan.

Alvast bedankt

Spanjool

New frequency for TVE 1 on 10817V Mediagu*rd 2 & Nagravis*on 2 SYM:22000 FEC 5/6 SID29957 VPID170 APID120 Spa

Kan ik er deze ook met de hand inzetten en zo ja hoe of moet ik dan een nieuwe kanalenlijst laden?

Bedankt Spanjool

On topic: bij de laatste ToH3.4_HoT7.4 moet de DSR9500 emu ed versie 5.4 gebruikt worden.

----------------------------------------------------
Kanaalsettings, ik gebruik de settings van "Pet123" http://www.humaxdreamsettings.nl/ , maar de frequentie verandering van TVE 1 is volgens mij in de laatste settings nog niet verwerkt.

Handmatig:
Menu - Installation - Service Searching - Advanced search. (schotel staat op de Astra)
Frequency : 10817
Polarisation: Vertical
Symbol Rate: 22000
Fec : 5/6
De rest op Auto.
Alles ingevuld, dan op "OK" ,...zoekt en vindt, de nieuwe kanalen die afwijken van je settingslijst worden aan het eind van de lijst toegevoegd. (exit)

Kanalen verplaatsen:

Menu - installation - Service Organising - Organise TV Services - All

Zoek TVE 1 en met de groene toets "Move" naar de plek waar je dit kanaal wilt hebben.

Bedankt Jopie het is weer opgelost en ik heb weer prima beeld.

Groetjes Spanjool

[SIZE=-24]Reden van edit: Complete Quotes[/SIZE]

kan geen premietre ontvangen
heb humax5400 met toh 3.4 hot?.5
welke keys kan ik nemen gebruik nu dsr9500emu ed52 en ed 53

denk dat je wel achter blijft er is de versie hot 7.5 al
mvg droopy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan