Aaaaaaahhhhh jaaaaahhhh lekker....

Woehaaaaaaahhhhhh... Gelukkig geen last van gehad de afgelopen dagen :biggrin:

LoL, ik ben thans in Italië toen ik nog jong was eens zo verbrand aan m'n benen, was niet echt prettig.:)

Black Tiger;191555 zei:
LoL, ik ben thans in Italië toen ik nog jong was eens zo verbrand aan m'n benen, was niet echt prettig.:)

LOL... Ik was 16 toen ik ook (rond 1978) ooit eens op vakantie in Italie (in de buurt van Rimini) was en de tweede dag al bijna tweede-graats verbrandingen op m'n schouders had en daarna de rest van de week met een t-shirt aan rondgelopen heb pfff dat was zeker niet zo fijn... Je kan nu nog de lidtekens van de verbranding nog op m'n schouders zien..

Maar toen ik na 3 weken thuis kwam was ik bijna donkerbruin. Ben nog nooit zo bruin meer geweest daarna.. :biggrin:

Shirt kun je nog uittrekken, maar in je onderbroek over straat is minder... eens denken... ik was toen wat jonger nog, 12, 13 of 14 als het goed is.
En als ik het zo bekijk... dan is dat dus in 1976, 77 of 78 geweest. In 1978 was ik er ook. M'n zus trouwde toen met een Italiaan, alleen wij zaten lager, helemaal in de hak van Italie in Vignacastrisi, 3 km van Castro al Mare, maar da's ook niet zo bekend, het is ongeveer 30 kilometer van Otranto, dat staat wel op de kaart.:biggrin:

Gelukkig heb ik er geen littekens aan overgehouden, of het zoveelste graads was weet ik ook niet. Het enige wat ik me nog herinner is dat ik vuur en vuurrood was zodat op mijn benen alsook mijn armen en nek. Ben ik toch een hele dag goed ziek van geweest, ook misselijk. Dag erna was dat weer over, maar kon de eerste dagen niet in de zon lopen dat brandde als de ziekte, dus dat werd een dikke week schaduwlopen en met de lange broek aan (wat ook nog pijn deed als die de benen raakte) en dat ook met temperatuurtjes van 35 a 40 graden....
Maarja, de hoeveelheid aan mooie meiden deed me ook weer veel goed.:biggrin:

Inderdaaad wel veel mooie meiden in die tijd en die hingen ook zo aan je als je even niet oplette. Ik moest daar zo nodig weer een duitse aan de haak slaan, was er achter als de italiaanse wat ouder worden zo ook meteen weer niet zo knap meer zijn. :biggrin:
Ik zat in San Mauro a Mare 15 km ten noorden van Rimini. Wel heel gezellie daar.

Ja echt gezellig en die meiden... ja fijne ervaring, ik ben blond he en daar helemaal in het hakje kwam dat zelden voor, dus iedereen van Un biondo, un biondo, heb daar wel mijn portie knuffels gehad.
Ik wilde me er eerst eentje importeren, Carmelina heette het... phoeeeeeee... wat een dier. Maarja, toen ontdekte ik ook op een gegeven moment dat zowat alle oudere modellen er niet meer zo geschikt uitzagen, dus ben ik van dat importeeridee maar afgestapt. Was ook moeilijk geworden in deze tijd met alle importheffingen, vergunningen, verplichte cursussen en noem maar op.:)
Heel gezellie en... echte lekkere verse inktvis en echte pizza's.:biggrin:

Zie je wel ze vallen daar op blond.. :biggrin: Ik was in die tijd super slank en boven breed (nu andersom) en had blond krullig haar, ze noemde me vroeg ook Bo Duke.
Ik was daar in een shopje om wat duikers spullen te halen en werd daar door een hele mooie spetter bij de arm gepakt en rondom helemaal bekeken. Ik heb een aantal tatoes en dat vond ze helemaal geweldig.. :biggrin:

Je had daar zo'n strandwacht Gino die deed de hele dag niks anders dan mooie vrouwen met z'n bootje naar de rotsen in de branding heen en weer varen (gingen daar meestal zonnen). 's Avonds was hij dan weer ober in de bar van ons apartement.

Ik ben nog zo'n dag met zo'n schip meegeweest op de adriatische zee met gratis eten en wijn, nou je snapt het wel hoe ik daar weer vanaf kwam, ik later pas weer bij in zo'n openlucht bios.. :biggrin:

O ja en dat weet ik ook nog, als je de supermarkt ging om brood etc en je moest terug krijgen kleiner dan 1 Lire dan betaalde ze je met snoepjes terug, alof we in de middeleuwen waren en ruilhandel deden.. :biggrin:
Maffe Italianen..

Hele mooie tijd gehad en wou absoluut niet meer naar huis

Hahaha, ja openlucht bios, super, daar heb ik toendertijd voor het eerst kennis gemaakt met Bud Spencer en Terrence Hill... die buggy film.:biggrin:
LoL... ja dat met die ruilhandel maakte ik bij de slager mee, dacht eerst dat ze die snoepjes waren omdat ik jong was, voelde me al een beetje beledigd, totdat ik zag dat anderen dat ook kregen. Vage jongens daar, maar wel lachen.:)

Naar huis? Ja, laat me er niet aan denken, het ergste moment wat ik toen in mijn leven tot dan toe heb meegemaakt.:(

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan