Aan het duck team

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

the matrix

Voor 17 januari werd ieder topic betreffende R2k+2 doeltreffend de kop in gedrukt en werd er binnen een paar postings direct het slot erop gedaan

Op dit moment wordt volgens mij alles zo'n beetje getollereerd en dat verbaasd mij.

Vraag? waaaromworden die topics vanaf nu wel getollerreerd???
Leedvermaak of..........

Jammer jammer jammer ......

Hoi Matrix.

Mag ik deze ook voor je beantwoorden?
Lees even het topic "serieuze vraag" hier of in het Duckforum.

Er zijn niet zo gek veel moderators, en het probleem is dat het soms niet bij te houden is om het allemaal te sluiten.
Gisteren of eergisteren is er een hele raffel gesloten, maar het lijkt bijna dweilen met de kraan open hier.

Daarom blijven er momenteel ook 1 of 2 topics open, dan kunnen de mensen daar hun reply's in kwijt, zodat het geneuzel op 1 plek blijft want anders blijven er topics en reply's komen.

Je moet het dus een beetje zien als een soortement van oogluikend toelaten, om de rest van het board wat meer te ontzien van die ongein, en daarnaast proberen de aanwezige moderators het zoveel mogelijk bij te houden.
Alleen hebben we niet allemaal even vaak en even veel tijd.

Wat BT zegt klopt, we treden inderdaad op tegen mensen die over de schreef gaan, alleen ziet niet iedereen dat.

Een paar topics blijven open om daar wat te kunnen posten, maar dan moet het geen onzin zijn en al helemaal geen links naar die site of andere dingen die al "gezegd" zijn. We houden het in de gaten zo goed en kwaad als dat gaat. Ook de eenden hebben weekeind en willen dan ook wat aandacht aan de eendenfamilie schenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan