Aanbieding mp3 albums

Ziet er leuk uit, alleen jammer dat het ook bijna allemaal via rapidshare gaat.

Maar ach met wat geduld kun je toch weer wat leuks binnenhalen.

@freggel Ja klopt maar voor gratis moet je iets voor over hebben. soms kom ik wel eens een grote unieke serie tegen. dan kan ik het niet laten om een 24h account te nemen want ik wil ze dan binnen hebben.

Heb wel eens forums gehad waar heel veel moois stond, en het moest net zo wezen dat die forum visiete kreeg. en opgedoekt was, dus dan weet je wel hoe dat voelt.(whaaahaa).

Meestal ga ik de linken ff. kopie en plakken in kladblok zekere voor onzekere.

Als echte muziek liefhebber.zonder zakgeld (hi hi).

En bedankt voor de kudo,s

Grtz/sth.

@Stephopper, ik heb ook eens zo'n account gehad, en ik dacht toen voor 7 dagen, samen met iemand delen was de bedoeling...

Maar na een paar uur downloaden zat ik blijkbaar al aan mijn limiet van toen ( denk ik ) 4 gig, en moest 24 uur wachten om weer te kunnen downloaden.

Ikzelf houdt vaak sites zoals jij nu geeft goed in de gaten, en download voor mij de leuke dingen.

@Freggel1 Zou het niet weten i.v.m een limiet. het nog nooit een account gedeeld. en hoeveel ik toen heb gedownload zou het niet meer weten . wel waren het vele cds. maar goed als je een account hebt met 2 man gaat het wel dubbel op.

Trouwens heb wel eens een kleine bedrag betaald op een forum die een account had op rs. maar daar zaten zoveel op te slurpen dat het een limiet het gevolg was. dus idd: hanteren ze limieten maar 4gig vind ik niet veel.

Een tijd terug had ik een proggie daar kon je maar mee slurpen. maar de jongens van rs. hebben het zaakje nu goed gesloten.

In belgie was het volgens mij zo met een dynamisch ip rebooten en je kon weer downloaden. ook was er een ip reset proggie en hoppa. of dit nu nog zo is weet ik niet.

grtz/sth.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan