Aanbieding van Ziggo... Is het iets?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.182
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Afgelopen week een mailtje gekregen van Ziggo, waar men een HD-recorder aanbiedt voor €99,-

Ik heb hem toch maar eens besteld, want er is volgens hun een voordeel van zo'n €350,-.

Ben benieuwd wat het is.

Specificaties Cisco 8455DVB


160 GB harddisk



Uitgebreide EPG voor nog meer overzicht



Aan te sluiten met SCART, Component en HDMI



HD opnemen en terugkijken in de scherpste kwaliteit



Dolby Digital 5.1 surround sound voor de optimale bioscoopbeleving



Standaardkanalen ook naar HD opgeschaald



Live TV programma's pauzeren en later verder kijken



Met een druk op de knop uw favoriete TV serie of film opnemen



Bijna nooit meer programma's missen met het Programma Gemist pakket



Honderden film en TV series in het TV-theek pakket



Unieke zoekfunctie



Handige universele afstandsbediening (ook voor de televisie)


 
Nee nog niets gehoord.

Even een edit, kom ik net terug binnen, was even een fles bier wezen pakken, en net terug van het werk, staat er een doos binnen van Ziggo.

Rap open gemaakt en het ziet er leuk uit.

Woensdag heb ik helaas pas tijd om de boel aan te sluiten want dan is het pas weekend. :stupid:

Wordt vervolgd.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag is de decoder aangesloten, en ik moet zeggen dat hij mij niet tegenvalt.

Vergeleken waar men mee begonnen is toendertijd, Mr.Zapp, ziet dit er leuker uit.

Hij zapt lekker snel, en er zitten veel mogelijkheden op, het "on Demand" films kijken ziet er goed uit, waar het kan zit er een trailer bij.

Uitzending gemist enzo is ook best wel mooi.

Al met al weer een leuk speelgoedje erbij, nou nog even een verbinding met de pc zien te leggen. :biggrin:

 
freggel1 Hebbie nog tijd om te slapen? :biggrin: :biggrin:

Multislaap

 
Het zal moeten, het weekend zit er weer op, morgenvroeg om 6 uur weer present zijn. :confused:

 
@freggel1

Al met al weer een leuk speelgoedje erbij
Blij voor je dat het een leuk apparaat is.

Zit er ook een functie op zodat je de reclames in films weg kan halen?

Groetjes,

Bones

 
Bones dat weet ik even niet, ik zal er de handleiding eens op na slaan.

 
De functie om reclames weg te halen heb ik nog niet gevonden, en ik denk niet dat er die op zit.

Was het niet zo dat de zenders die mee moesten sturen, wanneer er reclame is?

Verder is nu mijn "gratis" periode voorbij, en had helaas even niet in de gaten dat alle films die in de tvtheek zaten en het on demand gebeuren ook 2 weken volledig werkte.

Nu is er alleen een terugkomend probleem wat men bij Ziggo volgens mij met deze decoders nog niet goed onder controle heeft, en dat is de interactieve tv.

Je kunt hier namelijk films op bestelling kijken, of uitzending gemist, en bijvoorbeeld wedstrijd gemist.

Maar nu in de korte tijd dat ik probeer te genieten van interactieve televisie is er een probleem met het netwerk...

Zit ik juist wat previews te kijken, en andere dingen te doen, is er voor de tweede keer een netwerkfout???

Toch weer maar eens een telefoontje gaan plegen met de helpdesk, want het eerste waar men mee begon ligt mij nog vers in het geheugen: Mr. Zapp .

 
Ik heb ook paar weken geleden een gratis HD ontvanger gekregen van hun al sik mijn abo met een jaar verlengde, dacht wel interessant voor mijn vader maar vind die philips DSR7141 niet echt lekker werken maar goed moet er nog verder mee experimenteren en hoe je kanalen op je eigen volgorde kan zetten als dat mogelijk is tenminste.

 
Bij de Cisco hier kan ik zelf favoriete mappen maken.

Ik heb dit nog niet gedaan, maar het kan wel.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan