Aankoop VU+ DUO

D

Deltaforce

Hallo, beste mensen.
Hier hebt u een leek ! en nog een oude belg ! Ik heb een dreambox 7000s ik kan er geen jaartal op kleven. hij heeft rare kuren ,prize in, prize uit, om het vast lopen te verhelpen
Ik wil me nu op mijn gezegende leeftijd niet meer opwinden als hij kuren heeft.Een verkoper heeft me aangeraden een VU + Duo te kopen met Hardeschijf,omdat ik de VU+ DUO niet aan de computer moet aansluiten om bijkomende posten te Uploaden of downloaden,ik zou dit kunnen met de afstandsbediening.Voor de posten die veranderen moet ik 140 KM afleggen 4 X 35 KM naar de verkoper.
Kan niemand me inlichtingen geven of ik alles zelf kan doen zoeken naar posten enz..
Waar vind ik een vlaamse gebruiksaanwijze.
Ik dank jullie voor de hulp
Een 76 jarige oldman
 
Sorry er worden me gegevens gevraagd ,om in te vullen mijn Dreambox werkt niet meer
Ik wil nu juist op voorstel een VU+ DUO kopen met hardeschijf ,ik kan de gevraagde niet invullen.Ik denk dat de software Gemini is
Bedankt frweber
 
Zou ik een VU+DUO met Extrerne HD een goede koop kunnen noemen als beginner?
Waar kan ik de Nederlandse gebruiks uitleg kunnen afhalen in PDF of andere ?
Dank
 
waarom een vu+ duo aanschaffen. Er is hier al veel overgeschreven ook wat de voor- en nadelen zijn. U schrijft dat u die wil aanschaffen omdat u dan zonder computer de zenders kunt laten inlezen. Moeten wij hieruit afleiden dat u dit juist zonder PC wilt gaan doen want dat kan natuurlijk maar de zenders staan dan wel allemaal door elkaar.
Via een PC gaat dat veel makkelijker: u start een programma op PC op haalt de lijst van het internet af, gaat de zenders netjes en makkelijk goed zetten en daarna stuurt dat prg de zenderlijst naar de ontvanger. Bovendien met het juiste programma, zoals DreamSet, kunt u de door u ingedeelde lijst op uw PC bewaren. Een volgende keer laat u het prg de zenders wederom van het internet downloaden en die nieuwe lijst laat u vergelijken met de lijst die u nog op PC had. Zo hebt u erg snel uw eigen gebruikte zenderlijst geactualiseerd en het prg laat u de zenderlijst weer naar de ontvanger sturen.

Een dergelijke ontvanger kopen en dan geen gebruik maken van PC is bijna onbegonnen werk; niet alleen voor de zenderlijst maar ook om beeld te krijgen door bijv. een emulator, zoals CCcam, te installeren ?n te configureren. Kortom een PC is dan noodzakelijk.
 
Wat de VU+ Duo en andere soortgelijke ontvangers betreft lees dit ook even. Je weet nooit waar dat zal leiden maar een gewaarschuwd mens...
 
Dat is weer een van de wanhoopsdaden van Dream.
Als de omzet gaat dalen doen ze weer rare dingen. Na de vorige grappen met de Magic voor mij geen Dream meer.
De Vu+ is gelukkig niet afhankelijk van de fratsen van Dream, er is voorlopig voldoende ondersteuning.
 
crazymotha;215258 zei:
Dat is weer een van de wanhoopsdaden van Dream.
Als de omzet gaat dalen doen ze weer rare dingen. Na de vorige grappen met de Magic voor mij geen Dream meer.
De Vu+ is gelukkig niet afhankelijk van de fratsen van Dream, er is voorlopig voldoende ondersteuning.


En zo is het, ik zeg kopen zolang het nog kan, de images blijven wel :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan