aanmelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

toska

Jr. Member
Donateur
Lid sinds
26 mei 2019
Berichten
75
Waarderingsscore
16
Punten
8
Leeftijd
60
Locatie
belgie
Ik zal dit hier maar even plaatsen, als je op de forum komt en je klikt op aanmelden, dan zie in de logo een lopende orange balk met rechtsboven 3 streepjes volume, maar er gebeurt niets??
Als je eender welke forum opent bv om als gast te lezen en je klikt op aanmelden dan pas zie je een vak tevoorschijn komen om je aan te melden.Wel raar hoor maar dit wou ik even melden
 
Hoi Toska.
Goed dat je dit meldt. Echter ik kan het probleem niet reproduceren met Edge, Firefox en Chrome.
Als ik hier op gast op het forum kom en klik op "aanmelden" dan krijg ik gewoon het login scherm te zien.

Maar als je deze vraag kunt stellen ben je toch ingelogd, hoe is je dat gelukt dan?
Welke browser gebruik je?
 
ik werk de laatste tijd met edge, omdat firefox zijn kuren had maar ondertussen opgelost en werk nu met beide, maar dan afwisselend?
probleem was als ik op aanmelden klikte dat ik dat gewoon niet zag staan, om je nickname en ww te pennen?
als ik dan gewoon als gast een topic opende om te lezen,dan dacht ik nu eens proberen en inderdaad dat werkte, dan kon ik in dat venstertje de gegevens invullen en klaar,blijkbaar is dit nu opgelost zie nu geen problemen en werk met ff

ik hoop dat je er aan uit kon
groeten
 
Da's Engels @sat-ed .

@toska Nee ik kom er niet aan uit eerlijk gezegd. Ik heb niets verandert en kon het probleem zelf met Edge niet reproduceren zoals ik schreef.
Maar het kan best dat er mensen daar wel last van hadden. Er is alleen een forum upgrade uitgevoerd, misschien dat die het probleem wat jij had gefixed heeft.
Zelf werk ik ook altijd met FF en nooit ergens problemen.
 
@Black Tiger te pennen < engels?
dan ken ik engels wel maar engels mij niet lol
 
Tja dan moet je duidelijker zijn, ik dacht dat je 't over nickname had. Want pennen is gewoon een Nederlands werkwoord, ook al wordt 't niet meer zo vaak gebruikt. ;)
 
de van dale 1898 staat het in ..je hebt gelijk ik kon het niet.
ben nog niet zo oud
 
Staat ook in de Vandale van 2020 hoor. Wij gebruiken in Nederland wel nog vaker "neerpennen".
Ik ben overigens ook nog niet zo oud, slechts 9 jaar ouder dan jij.
Maar oke we raken te zeer off-topic.
 
allee iets neerpennen wilt zeggen iets op papier schrijven.
 
Da's Engels @sat-ed .

@toska Nee ik kom er niet aan uit eerlijk gezegd. Ik heb niets verandert en kon het probleem zelf met Edge niet reproduceren zoals ik schreef.
Maar het kan best dat er mensen daar wel last van hadden. Er is alleen een forum upgrade uitgevoerd, misschien dat die het probleem wat jij had gefixed heeft.
Zelf werk ik ook altijd met FF en nooit ergens problemen.
dan zal het waarschijnlijk door die upgrade zijn, dat dit probleem opgelost is.Want een probleem lost zich niet van zijn eigen op?
 
@Black Tiger te pennen < engels?
dan ken ik engels wel maar engels mij niet lol







https://www.google.com/search?q=bet...B_aQKHeDmCWIQ9QF6BAgJEAE#imgrc=05b0jnupK1l26M
Een pen is een schrijfinstrument waarmee men inkt op een oppervlak (normaliter papier) aanbrengt. De schrijfpen is meestal zo ontworpen dat die goed in de hand ligt. Pennen worden geleverd met verschillende kleuren inkt. ... Ook zijn er pennen met uitwisbare inkt, gewoonlijk ballpoints met speciale vulling.
 
Het was al duidelijk Toska. We gaan deze sluiten.
Als er andere problemen zijn kan er een nieuw onderwerp open. ;)
:closed-2:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan