" Aanzetten tot "

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

satfinder12

Dit schreef ik van de week:


Nou ik heb me hier al de jaren dat ik kom heel best vermaakt maar toch zie ik hier dingen gebeuren die ik niet kan bevatten.
Neem nou eens letterlijk de eerste regel uit de quote.

Laat ik nu "aanzetten tot " er eens uitlichten met een verwijzing naar de heer rat 2002.
Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat zo een draad zo lang doorliep als er gebeurde,compleet met url's naar de site van meneer.

Ik hoop dat ik het mis heb maar ik heb het idee dat dit individu wel degelijk met "aanzetten tot " bezig is.

Ik zou graag eens horen wat nu de beweegredenen zijn van het team hier om dit wel toe te laten.

@BT antwoord:
@Satfinder: jij kan weer niet lezen, er is wel een verklaring over geweest, zijnde "wij zijn het moe, gaat nergens meer over en als er nieuws is dan kan rat het zelf komen melden".

Laat me nu niet lachen man,wat is dat nu voor een verklaring.
Wij zijn het moe en het gaat nergens over,etc etc.
Het gaat ook nergens over en het ging ook nergens over,en dat is nu waar ik mij mateloos aan irriteer.
Er worden nu dingen weggehaald en personen gebanned terwijl waar die rat mee bezig was in mijn ogen alleen maar ging over
"AANZETTEN TOT "

Beargumenteer nu eens duidelijk waarom al dat slappe gelul van die rat wel door de beugel kon en de meest simpele dingen niet meer.
Ik hoop ook niet dat iemand zich dit persoonlijk aantrekt maar er moet daadwerkelijk iets gebeuren NU anders is het snel gedaan met duck ben ik bang.
Ik zit net toevallig wat rond te neuzen op de pc en ik vind daar nog een complete pagina van duck uit begin 2001,man wat een tijd als ik die draad weer eens doorlees.
Bovenal een Duck die ik helemaal top vond in die tijd.
Allemaal nostalgie,steek de koppen bij elkaar en stel duidelijke regels op in een sticky.

Ik schreef het al in een draad rond die tijd met die rat waren er ineens 127 man online,hoe bedoel je met aanzetten tot.
Ik ben er klaar mee en ga nu ook nergens meer op reageren,ik zal nog wat lezen hier en daar op het board maar ik hoop bovenal dat het board zal blijven wat het ooit was.

Nog 1 tip,als je iemand wil bannen gooi die rat eruit............,die heeft meer kapot gemaakt dan je lief is.
 
Die uitleg is al gegeven, er mocht hier veel.
Zie nieuwe beleid van duck, we gaan nergens meer publiek op in. Nieuwe topics blijven starten heeft dus geen zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan