Aap gezocht

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.455
Punten
113
Leeftijd
61
Gedag mensen.

Laatst was hier toch iemand die een aap als avatar had he? Kan diegene me niet even helpen?
Zoals jullie kunnen zien heb ik jeuk op mijn rug en ik kom er net niet bij, vandaar dat ik maar moet blijven proberen.
Misschien als de aap mij even kan vlooien dat het probleem over is. :biggrin:

Wat zou je denken van een goede vlooienpoeder of een injectie tegen de vlooien???? lol

Die injectie wil ik ook wel geven,, effe bukkeeeeeeeeeeeeeeee hehehehehehe

Hehehehehe Jack is dokter hoor.........

Originally posted by pikkie
Hehehehehe Jack is dokter hoor.........

Tuurlijk, ik ben JFK.
JAck, geeft me jou adres even door, dan stuur ik je wel even een artsenbezoeker en die bukt wel even voor je, heb er toevallig nog een op het bedrijf rondlopen....

NIKS, GEEN spuiten aan mijn lijf, dan bijt ik naar de dokter. Doe mij nou maar gewoon een aap. :biggrin:

de aap op mijn dak ik ben echt bezig!!!
welke aap moet je hebben BT?
ik zal maar metteen een king kong opsturen :biggrin::biggrin:
grtz roufa!

Een king kong? Hmmz..die is misschien weer net wat te zwaar, stel je eens voor dat die bij het pluizen uitslipt en op me valt, ik zou geen lucht meer krijgen.
Heb je geen chimpansee's? :biggrin:

nop!! geen goede idee
ik gaa metteen zoeken naar chimpansse's
grtz roufa!

Heb hier nog wel een "broodje seca2 aap" voor je liggen,maar dat zoek je zeker niet!!!

Nee een seca2 aap heb ik niets aan, broodje aap heb ik al gehad en een paard heb ik hier in de woonkamer ook al dus dat schiet allemaal niet op. :biggrin:

Hoi BT,

ik heb nog wel een rat in de aanbieding, geheel gratis af te halen
im ongeving Rijnmond, of heb je liever een flipper?

Rat is niet omgeving Rijnmond ... Valerio .
Rat is omgeving Eindhoven vroeger ook wel bekend als " Dami "!

Neej neej neej..... ik moet gewoon een aap die kan pluizen, da's al voldoende... maar als jullie toch pers? naar alternatieven willen gaan zoeken, mag het ook wel een knappe meid zijn hoor. Die kan dan na het pluizen altijd nog voor alternatieve doeleinden gebruikt worden.:biggrin::biggrin::biggrin:

ik heb nog wel een masserende poes voor jou, als je die wilt hebben stuur ik hem je wel op.
gr. D.Quijote

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan