Abo Taquila

H

hugow

Als ik op de site van Digital+ lees zijn de Abo kosten ? 45,- per maand. Kan je nu reeds vanuit nederland een abo nemen op het pakket Taquila. Zo ja wie weet hoe en zo nee op welke legale ander manier kan ik een abo verkrijgen in Nederland.

M.vr.gr

Hugow
 
Een huisje huren of kopen in Spanje anders kan het niet, je kan je aanmelden en dan krijgt de plaatselijke dealer de opdracht om het werkend af te leveren krijg je een schotel en ontvanger naar keuze bij, heb je al een schotel zetten ze er ??n bij en leveren het dus helemaal werkend op, ja daarna kun je de kaart er uit halen en meenemen maar krijg het hier maar eens werkend dan moet je de ontvanger meenemen daar de boxkey van de ontvanger en de kaart gekoppeld zijn.

GR
 
Originally posted by hugow
Als ik op de site van Digital+ lees zijn de Abo kosten ? 45,- per maand. Kan je nu reeds vanuit nederland een abo nemen op het pakket Taquila. Zo ja wie weet hoe en zo nee op welke legale ander manier kan ik een abo verkrijgen in Nederland.

M.vr.gr

Hugow

Let wel op met Abbo, alleen de thematische kanalen en C+ (1+2)zitten in pakket (hangt van de keuze af), maar alle taquillas
zitten er niet in.
Voor elke wedstrijd van Barcelona betaal je minimaal tussen de 11.50 en 22.00 per wedstrijd.l
Ook dien je voor elke fim minimaal 1.50 te betalen.

Voor ?45.00 zie je dus niet alles, maar enkel een live wedstrijd op de zondagavond.



Salu2,

Valerio
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan