AC Ryan mini

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.642
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Kan iemand mij vertellen of hier een hd in kan?

En wat is het verschil met zijn broer.

__________________

 
Even een andere vraag: zit er een usbaansluiting aan dat ding?

Dan kan er gewoon een externe aan.

 
Ja dat zit er wel en daar kan ook een externe aan had ik al ergens gelezen.

Het was even compacter geweest als er wel een in kon.

 
Jan, ik weet niet wat voor een geluid een externe HD maakt, maar hier hoor ik de interne die hier in de Ryan hangt behoorlijk zoemen.

Het verdere verschil tussen de gewone en de mini weet ik niet, daar zou ik even op moeten Googlen, maar ik neem aan dat jij dat zelf ook wel kunt?

Ga anders even kijken op het AC Ryan forum of je daar het antwoord kunt vinden, maar zet het dan eventueel wel hier even terug. ;)

Even een edit, er zal natuurlijk wel een netwerk mogelijkheid aan/in zitten, dus hang hem gewoon aan de pc.

 
Nee in de mini past geen HD, daarom heet het ook de mini.:)

Topic effe verplaatst naar de juiste sectie want het ging hier niet om nieuws.;)

 
IK ga me eerst maar eens verdiepen in mediaspelers.

Er zijn een hele hoop andere media spelers.

 
Ja die zijn er, maar televisies geven tegenwoordig ook een hoop aan mogelijkheden.

Ik heb zelf laatst ook een nieuwe gekocht, maar door gebrek aan tijd er nog niet aan toe te komen om te zien wat er allemaal mee kan, want pc en alle andere dingen kunnen er op aangesloten worden.

Dus spelen met programma's die bruikbaar met de pc, of de usb-aansluiting en de HDMI, moeten we hier allemaal nog gaan testen. :biggrin:

Dit zal wel iets voor de natte of donkere avonden gaan worden, want hier heersen de lentekriebels, dus Freggel is als hij klaar is met de dagelijkse arbeid meer buiten dan binnen.

Misschien dus een tip aan jou Jan om daar ook even naar te kijken.

 
Ja Jan, kijk ook eens naar buiten...;)
Dat zal ook wel moeten.

De tuin moet nodig weer een beetje aandacht.

En ja je pc op de tv is ook een optie freggel.

 
En ja je pc op de tv is ook een optie freggel.
Dit is een mooie optie Jan, maar als je dan geen multimedia pc hebt met een ab, of alles draadloos moet je nog iedere keer de bank uit om de boel te verzetten...

 
Mijn zoon maakt ze regelmatig klaar voor jan en alleman en dat is echt mooi spul.

 
Ik denk dat het de mini word.

Toch wil ik nog een ding weten kan ik een dvd afspelen van uit de pc via de a c ryan zonder het bestand te veranderen.

 
Ja, vermist die Mini dezelfde netwerkmogelijkheden heeft als zijn grotere broertje. Volgens mij is dat wel het geval en dan kun je gewoon netwerk browsen.

Je zult dan wel een share moeten aanmaken op je pc, maar het maakt dan niet uit of je daar een .iso of een .avi of vob files in zet, speelt ie allemaal af. Feitelijk ben je dan aan het streamen over het netwerk.

Zelfde grapje kan ie trouwens ook met foto's en muziek.

 
Zo alles nu voor elkaar.

Het is een Point of view geworden.

 
Een Point of View? Van welk merk is dat? En gewoon even uit nieuwsgierigheid, waarom is de keuze daarop gevallen en bijv. niet op de Western Digital of de Playon HD mini?

 
@ B T

Eigenlijk is het een mini pc en dus je kunt er wat meer mee doen.

Mijn zoon zit in de i t en doet het ook veel voor zijn hobby.

Had wat berichtjes op forums gelezen over de dingen die ik vroeg.

En kwam mij hier mee verassen op vaderdag.

Je kan er ook gewoon mee dwonloaden en er zit een DVD speler in dus ook dat is opgelost.

Kijk hier staat hij.

http://www.pointofview-online.com/showroom.php?shop_mode=product_detail&product_id=83

En het hoofdkantoor staat ook nog eens in Nederland.

 
;)

Ja BT, het valt me wat tegen dat je dat niet kent.

Point of view is een merk à la trust, sitecom en zo.

Ze doen ook videokaarten.

Je zou er dus eigenlijk al eens van gehoord moeten hebben.

 
Nja het mag tegenvallen, maar ik had er inderdaad nog nooit van gehoord dacht ik. Maar dat kan aangezien ik me eigenlijk nog maar weinig bezig houdt met nieuwere zaken op pc gebied, zeker niet als het in de categorie Trust en Sitecom valt.

Nu ik echter het logo zie kan ik me wel herinneren daar ooit eens een videokaart van gezien te hebben een of twee jaar geleden.:)

Dat krijg je als je interesses en hobby's gaat verleggen.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan