Adios Adiooooooossss PORTUGAL!

M

Mike The Bike

Wat een genante vertoning. Ik zou als journalist een vraag willen stellen aan de heren: Wat denken jullkie zelf waar je mee bezig bent.

Zakken vullen bij buitenlandse clubs en geen en tegen de amateurs van Schotland verliezen.... Vaderlands eer? of Euro?s?

Wat een SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!

Grtz Mike

Ze laten de leeuw flink in zijn hemd staan!!!

als ze alle 11 zo speelde als jaap stam,dan stonden we er nu beter voor.
de man van de wedstrijd voor oranje.
Jaap,dus.

Format je hebt gelijk, maaruh je koopt er helemaal niks voor!

Over en sluiten voor deze arrogante, zelfingenomen en anti-vaderlandsche garde.

Wegwezen en maak plaats voor de jongeren.

Grtz Mike

onzin, er was deze wedstrijd inzet zat!! en japie die is er in de kuip niet bij, dus dat wordt nog spannend

Tja het is moeilijk voetballen met 16,5 miljoen betweters.

Ze moesten die journalisten allemaal opsluiten en verbieden ook maar een woord te reppen wat nog met voetballen te maken heeft.

Kijken naar B en v D met die zak van Mulder daar wordt ik pas onpasselijk van .

Nee volgens mij bemoeit de pers er zich zoveel mee en doen ons geloven dat wij supersterren hebben rondlopen.

Klopt, alleen die supersterren zijn allemaal individualisten en daar is geen samenspel mee te creeren.

Een elftal optrommelen is nog geen team!!!!

Weet je ik vind voetbal zo dom he geef ze alle 22 een bal hoeven ze niet steeds achter die ene te rennen ik heb me heerlijk vermaakt met moeders mag alleen als er voetbal is want dan kan ik niet naar de kroeg lol...

ze moeten die davids kluivert en vooral die seedorf terug sturen naar suriname of die jungle waar ze vandaag komen de f-jes nemen zelfs de bal nog beter aan als die 3 wil niet discriemineren hoor dat woord zal wel fout geschreven zijn maar tjonge jonge wat is die advocaat dom dat hij die eikels nog oproept nee het laatste kwartier de beste spits van europa inzetten das lekker slim en kluivert die niks presteerd bij barcelona er wel in ligt dat nou aan mij of is hij zo slim

van mij hoeft de return niet meer gespeeld worden......met dit team heb je toch niks te zoeken op het ek......kan beter nu eruit liggen dan voor joker staan in portugal

het is ook te laat om het 11tal te saneren.....nee huilen is het

ikkrijgs2wel
duck vriend

Registered: May 2003

ze moeten die davids kluivert en vooral die seedorf terug sturen naar suriname of die jungle waar ze vandaag komen de f-jes nemen zelfs de bal nog beter aan als die 3 wil niet discriemineren hoor dat woord zal wel fout geschreven zijn maar tjonge jonge wat is die advocaat dom dat hij die eikels nog oproept nee het laatste kwartier de beste spits van europa inzetten das lekker slim en kluivert die niks presteerd bij barcelona er wel in ligt dat nou aan mij of is hij zo slim.

Ja het ligt aan jou,of aan je tv, is ti zwart /wit?? ,dus daar stonden drie speles maar in het veld[in jou tv].of draag je een zonnebril tijdens TV kijken?????????????

16 miljoen bondscoaches, en 11 man die niet WILLEN voetballen en pas beginnen te jagen als het te laat is. Vanaf de eerste minuut er vol in zoals de Schotten.

Advocaat moet ze allemaal peper in hun REET stoppen, en dan gaan ze volgens mij nog niet. Vaderlandseer kennen ze niet!

Grtz Mike

WE winnen niks, maar nu Davids en Kluivert eruit zijn zie ik toch nog hoop.

Grtz Mike

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan