adsl-snelheid 03-11

S

sat@wish

Is er iemand die de snelheid van 256/64 Kbit/s naar
384/96 Kbit/s heeft ondervonden, heb een abbo bij planet, maar volgens mij zit alles nog in de pijpleiding, en staat nog op 256/64 Kbit/s .

Stond ook bij KPN dat het bij iedereen uiterlijk 30-11 omhoog geschroefd moet zijn,, dus geduld hebben.

Dit zijn de nieuwe, verhoogde ADSL snelheden die uiterlijk
30 november 2003 voor alle bestaande ADSL abonnementen gerealiseerd zullen zijn. Alle gebruikers van ADSL van KPN krijgen voor hetzelfde maandbedrag een hogere snelheid: meer waar voor uw geld!

Door de snelheidsverhoging worden Double Upstream-klanten per 1 december gemigreerd naar respectievelijk ADSL Basic of ADSL Extra, uiteraard tegen de tarieven die voor ADSL Basic en ADSL Extra gelden.

Voordat de snelheidsverhoging is gerealiseerd, zullen de abonnementen nog de onderstaande snelheden hebben:

ADSL Lite 256/64 kbit/s
ADSL Basic 768/128 kbit/s
ADSL Extra 1536/256 kbit/s

BRON:

http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/c...BV_EngineID=cccfadcjklfhhimcefeceehdfildfii.0

oops dit zijn dus de nieuwe snelheden dan:

ADSL Lite 384 kbit/s 128 kbit/s ? 34,95

ADSL Basic ** 1024 kbit/s 320 kbit/s ? 52,00

ADSL Extra ** 2048 kbit/s 640 kbit/s ? 88,00

* Dit is een adviesprijs per maand. Deze prijs is afhankelijk van het gekozen abonnement bij uw internet service provider

Oke Jack bedankt had ik even niet aangedacht dat er een tijdspad aan hing, dus dan maar afwachten.

jammie ,nou sinds vandaag is het bij mij wel al zover .
Zit nu aan de 220 kB per seconde en 63 kB upload.
Snel,sneller het snelst

Hier nu 1 mb down en 320 kb down

Doe eens een snelheidstest bij www.internetten.nl. Ik kom nog niet aan de 800. Wiw wel??????

In november is de snelheid van ADSL in al onze abonnementen verhoogd. U heeft daar tijdens het internetten waarschijnlijk al iets van gemerkt. Vanaf eind januari 2004 gaat het allemaal zelfs nog sneller. Zonder moeite, zonder kosten.

Voor dit voordeel hoeft u niets te doen en niets extra?s te betalen.
Kijk hieronder wat uw voordeel precies inhoudt!

ADSL standard
Huidige snelheid 384/128 Kbit/s
Nieuwe snelheid 1024/320 Kbit/s*

* Bovengenoemde snelheid is vanaf eind januari 2004 van kracht. Een mooi begin van het nieuwe jaar!

Met vriendelijke groet,
Planet

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan