ADSL

D

dreeke

Ik heb thuis een wanadoo free internet aansluiting, gewoon via de klassieke kabel van Belgacom. Nu ben ik even nieuwsgierig: stel ik kies voor adsl, moet ik dan nog steeds aan Belgacom betalen voor dat stukje draad wat bij mij door de voorgevel heen steekt, ook al neem ik bijvoorbeeld adsl van Tiscali (ik noem er maar ene)?

Groetjes,

Dreeke

Uw Provider betaald de huur van de adsl gewoon door aan belgacom, jij blijft gewoon je abbonement betalen voor je telefoongesprekken....

Vroeger Was dit trouwens anders.. ikzelf betaal nog altijd 30.35€ per maand abbonement extra aan belgacom en 150€ per jaar aan easynet ofte 520€ per jaar.

Dat is een 100€ duurder dan de andere adsl providers , maar gelukkig heb ik nog geen download limiet

Tegenwoordig kun je een "budgetlijn" huren bij Belgacom. Kan je enkel gebruiken voor ADSL, dus geen inkomende gesprekken en ook niet bellen. Juiste prijs weet ik niet, maar dacht van 10€/maand.

Speciaal uitgedokterd om de klanten van concurrent TELENET te "stelen"

Special greetz to "iceke".

100% ben ik niet zeker , maar door de evolutie met de GSM kan het zijn dat je binnenkort een ADSL lijn kunt krijgen zonder telefoonaansluiting

afwachten maar

Ik heb op de website van Belgacom gezien dat ze ook wireless ADSL aanbieden. Zal wel niet goedkoop zijn Belgacom kennende...

Groetjes,

Dreeke :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan