Advocaat weg of blijven als coach

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Moet onze bondscoach weg of blijven

Ik zeg weg...

Voetbal weg als nationale sport.
e.o.a. vechtsport onze nieuwe nationale sport (Muy thai, Pentjak silat, Karate)

Veel leuker, veel meer actie, geen 22 zieke geesten achter een balletje, geen relschoppers, geen kapotte ramen, geen miljoenen contracten voor 18 jarige pikkies (no avance), geen haat en nijd om een leuke bezigheid..... en zo kan ik wel even doorgaan.....

Als ik moest kiezen tussen spruitjes en voetbal, zou ik niet weten wat ik meer zou haten...

G

Geef je een demostratie op de sat bijeenkomst, Big G?

Daarnaast kijk ik niet meer naar wedstrijden van het Nederlands elftal, zolang Dick Advocaat trainer is.

Je weet wat de amerikaanse vertaling "dick" is, he?

En nee... Ik heb al 5 jaar niet meer getrained... (helaas)

Originally posted by BiG_G
Als ik moest kiezen tussen spruitjes en voetbal
Spruitjes met gepofte kastanjes, of spruitjes met een kaassausjes van extra belegen Beemsterkaas en charlotjes... Heerlijk. Wat was de keuze ook al weer? Of ik er een advocaatje bij lust? Als ik de keus heb, liever een witte Elzas wijn!

Leuk, een kookrubriek op Duckfiles.org! :biggrin:

Die verdomde bonnussen!

Als ze verliezen dan krijgen ze 6000,- euro en als ze winnen dan krijgen ze 12000,- euro, daar moet ik als ik deze twee bedragen bij elkaar optel 10 maanden voor werken!

Originally posted by pikkie
"Advocaat weg of blijven als coach"

BLIJVEN!

Advocaat is het beste medicijn tegen de huidige oranjekoorts die momenteel op grote schaal heerst... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Hallo? Wel bij het onderwerp blijven hoor!
Dit is een kook-draadje, dus geen gezeur over geld!

BiG_G: staat toch een prima link voor jou bij!?

Geef mij maar schrobbelaar, oh nee da's geen coach das een borreltje...

Kortom weg met die advocaat, en Pikkie voor coach!

Lijkt me duidelijk dat hij weg moet van de KNVB als er geen resultaat wordt gehaald, en dat is in dit geval in ieder geval de volgende ronde bereiken.

Maar als Advocaat weg moet zou ik ook Gonzales zn baan afnemen want die verstaat zn vak -ook- niet goed.

Allebei een hengel geven en laten vissen op n stekje aan de Taag?

Rolo

Advocaat weg,, denk je nou echt dat dat iets uitmaakt,, maakt geen moer uit wie je als coach neerzet,, begin maar eens met al die eikels van de KNVB weg te schoppen.

Weet nog wat Johan Cruyff toendertijd heeft gezegd toen die als coach werd gevraagd,, hij zei toen,, wil ik wel doen maar dan maak ik ook alles uit ook hoe en wat en met wie er word gespeeld,, en daar ging KNVB niet mee akkoord dus wie maakt er nu eigenlijk uit wie er voetbald,, de coach of de KNVB :(

Cruyff is de beste alles nederlands coach ik vind het ok jammer dat het niet kan
grtz roufa! weg met advocaat:biggrin:

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Helemaal geen bondscoach meer.
laat de jongens het zelf maar doen.
die advocaat moet zich schamen met zo'n wissel.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan