Afsluiten FTD?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.200
Waarderingsscore
584
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vraagje, als ik FTD af wil sluiten duurt dat de laatste dagen verschrikkelijk lang.

Ben ik de enige of is er iets aan de hand met het programma?

Toch eens op het forum gaan lezen denk ik.
 
Geen idee wat FTD is, maar zit er soms een soort van 'Historie' in?
Als dat groot wordt, kan een programma wel eens erg langzaam worden.

G
 
Om precies te zijn BiG_G..

Maar weet jij dat echt niet?

Dat is een programma waarin alles gepost is/wordt wat er in de binaries te downloaden is.

En ja je hebt in zoverre wel gelijk het is een database/historie die ik dagelijks zijn update laat doen om te kijken naar de laatste films e.d., en ik merk op dat hij nu trager en trager wordt met afsluiten.

Dti wordt toch niet ergens in het geheugen of op de schijf van de pc opgeslagen?

Want zojuist moest ik weer een crtl-alt-del doen om tot afsluiten te komen.
 
Zal ik julie dan de oplossing even geven lol

Er is namelijk een fix uit voor FTD,, deze kan je downloaden op de FTD site:

http://forum.ftd.nu/showpost.php?p=1314709&postcount=61

Als je de exe file hebt overschreven en FTD weer opend moet je onderaan 3.7.2 CF zien staan.

Dan is het Cache probleem verholpen.
Weet dat ik hem niet mag aanbieden buiten FTD om dus je zal hem zelf effe moeten ophalen in het forum.







Ok, zouden jullie deze versie kunnen installeren (downloaden, FTD afsluiten en FTDv3.exe overschrijven -- er gaan geen gegevens verloren)

link

Let op dat je onderaan elke pagina de tekst "FTDv3.7.2 Cache Fix" ziet staan, zo weet je zeker dat je deze versie gebruikt. Wellicht dat bij de eerste keer het afsluiten niet veel sneller verloopt, maar als het goed is zou het daarna wel sneller moeten verlopen.

Nog niet verspreiden aub, ik zou graag eerst even wat feedback ontvangen of deze oplossing bij veel mensen werkt. Zodra dat het geval, zal ik een officiele update uitbrengen met nog wat kleinere fixes die hier gemeld zijn.

Overigens zijn alle eerdere "oplossingen" die geboden worden in deze thread niet van toepassing op het echte probleem.

Bedankt,
FTD
 
Met die fix gaat het inderdaad een stuk sneller. Doch ergens groeit hij ook want het stukje van 95% naar 100% begint ook naar gelang het aantal dagen en posts verstrijken steeds wat langer te duren.
In elk geval is het een enorme verbetering v.w.b. de gewone 3.7.2. Deze fix draait bij mij al langer.

Kwestie van het forum eens lezen als je een probleem tegenkomt.:)
 
Black Tiger zei:
Kwestie van het forum eens lezen als je een probleem tegenkomt.:)

@Black Tiger: Dit was ook wel mijn bedoeling om het te gaan lezen, maar "gemakshalve" heb ik het hier maar weer eens gevraagd. ;)

Maar afijn, het werkt stukken beter nu, Thanks voor de tip! ( @Jack)
 
ik weet het niet hoor, ik heb totaal geen probleem met ftd gehad tot dat ik deze treat gelezen had. en ja hoor ik sluit ftd af en hij loopt bijna vast.
Freggel soms een virusje versopt in deze treat.

gr blokker
 
Even ter info,,

Je moet de FTD 4.7.3 nu installeren want anders werkt die niet meer.]

Deze uiteraard te downloaden op de FTD site.




Download : FTDv3.7.3 (verplichte update)


Hoi,

Vanwege de traffic is een noodrelease uitgebracht van FTD, FTDv3.7.3. Dit is dezelfde versie FTDv3.7.2 (incl. cache en midas fixes + sneller updates downloaden + rechtermuisaanpassing van relax71) maar hopelijk met een lager trafficverbruik. Als deze versie bij iedereen goed werkt dan wordt dit een verplichte update. Alle vorige versies, inclusief alle FTD4Linux varianten, zullen na maandag aanstaande niet meer werken.
 
Ik had al de 3.7.2. CF2 die flitste ook al. Deze 3.7.3. trouwens ook, werkt super.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan