Afspeel probleem Xtrend/Clarke-Tech ET9000

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.890
Waarderingsscore
1.039
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ik heb toch een probleem ontdekt met de Xtrend ET9000.

Opnames maken gaat uitstekend, geen probleem. Mijn dochter heeft het zelfs klaar gekregen om van 1 zender per ongeluk een programma 3x tegelijkertijd op te nemen.

Maar het afspelen van opnames veroorzaakt een probleem.
De opname speelt prima af maar na ongeveer 5 minuten freezed het beeld en gaan de radertjes draaien, ziet er naar uit dat Enigma nieuw gestart wordt.

Daarna gaat heel soms het afspelen gewoon verder, maar het gebeurt vaker dat je niet verder kunt. Sterker nog, je ziet wel nog de directory /hdd/media maar er staat niets meer in.
De harddisk wordt niet eens meer gezien. Dan moet je de ET9000 opnieuw starten en dan werkt alles weer ongeveer een 5 minuten en begint het probleem van voren af aan.

Iemand een idee waardoor dit probleem veroorzaakt kan worden?
 
BT zet pli van 04-05 er eens op de genoemde problemen heb ik niet..
 
Van 4-5? Da's een oude, ik had die van 17-5 er al op staan.
Ik zal vannacht eens updaten.
 
Ik moet het nog effe afkloppen maar het ziet er naar uit dat het gefixed is.
Eerst via telnet met een commando formatteren in ext2.
Daarna checken via de ab, komt ie met foutmeldingen en dat je handmatig fsck moet doen.
Daarna formatteren opnieuw via de A/B. En dan schijnt het te werken.
Probleem is alleen dat een controle nog steeds aangeeft dat er geen bestanden gevonden zijn, ondanks dat er opnames aanwezig zijn.
Dit met 2 verschillende schijven. Er zit dus nog wel een bug in de Pli firmware of de drivers van de ET9000 v.w.b. het aansturen van de harddisks.
 
Er is een bug in pli en er zijn nog geen goede drivers mediaplayer werkt nog niet correct.
 
Wordt het afspelen van zelf opgenomen films dan ook via de mediaspeler gedaan?
En waarom hebben anderen er dan geen probleem mee?

Ik heb in elk geval de HD er uit gehaald en een oude Maxtor er in gepleurd, dat werkte al beter. Want de nieuwe schijf gaf wederom problemen. Zal met de Maxtor ook wel komen. Maar die interesseert me niet zoveel als ie stuk gaat van de warmte.:)

Daarnaast wil ik toch bevestigen dat er wel degelijk een warmteprobleem is met de ET9000. Als je een tijdje opnames bekijkt kunnen we echt van heet spreken, zowel het voedings gedeelte alsook de harddisk alsook nog een koeler die meer rechts in het middem van de grote ruimte zit, daar loopt de sata kabel ook langs of overheen.

Het is niet voor niets dat er al een handleidinkje is om een koeler te plaatsen. Zonder harddisk is de ontvanger alleen redelijk warm en het kleinere koel elementje van de voeding een beetje heet. Maar dat is nog wel te doen.

Dus ik denk dat ik de harddisk toch maar extern ga hangen.
 
Ik speel files via mijn usb stick af en soms kopieer ik ze op hd, inderdaad hij wordt knap warm,ik heb nu een software update gedaan via de box zelf, er zijn wat dingen in de mediaplayer veranderd,externe hd heb ik nog niet geprobeerd....
ik speel weinig via de mediaplayer ga er altijd rechtstreeks naar toe werkt als een speer...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan