Afspelen avi-film met WMP10 gaat niet

L

lubas

Ik heb een film gedownload met extensie .avi. Als ik hem wil afspelen, zegt de Windows Media Player dat de film misschien gecodeerd is met een codec die hij niet herkent.
De volledige filenaam luidt:
Luther.german.DVDrip.Xvid.MP3.KM.avi

Weet iemand wat ik moet doen om hem te openen zodat ik zeker weet, dat hij op mijn divx speler afspeelbaar is?
Heeft het probleem misschien te maken met de toevoeging MP3.KM

Lubas

Heb je de XVID codec dus voor nodig,, heb hem wel voor je als je hem nog nodig heb,, laat maar weten dan zet ik hem vanavond wel effe op mijn site.

Originally posted by jack
Heb je de XVID codec dus voor nodig,, heb hem wel voor je als je hem nog nodig heb,, laat maar weten dan zet ik hem vanavond wel effe op mijn site.

Jack, als je die erop zet, doe je me het grootste plezier!!!!!
Lubas

Originally posted by Bertje!
probeer het eens met deze:

http://www.divx.com/divx/windows/

Geprobeerd; de nieuwate versie gedownload, de oudere eruit gegooid.
Hij zegt: Bitte, controlieren sie ob es sich um eine gultige AVI- oder MPEG4- Datei handelt.

Het natuurlijk zijn dat de file die ik gedownload heb, ge?infecteerd is.
Lubas

HEb hem erop gezet die Xvid codec,, is een exe file,, downloaden en uitpakken en dan zou dat filmpje moeten spelen.

Staat ergens halverwege onder de titanium proggers.

Moet mijn site eens onder handen nemen maar geen tijd en niet veel verstand van HTML ook.

Weet trouwens iemand hoe je een flash kan bewerken als die paswoord protected is.

HEb hem erop gezet die Xvid codec,, is een exe file,, downloaden en uitpakken en dan zou dat filmpje moeten spelen.

Staat ergens halverwege onder de titanium proggers.

Moet mijn site eens onder handen nemen maar geen tijd en niet veel verstand van HTML ook.

Weet trouwens iemand hoe je een flash kan bewerken als die paswoord protected is.

Je home page is op dit moment down. Niet bereikbaar. Jammer
Lubas

Werkt hier gewoon hoor,, niks aan de hand.

Werkt hier gewoon hoor,, niks aan de hand.

Gaat hier ook weer. Heb Xvid gedownload en geinstalleerd; maar hoe laat ik nu een film lopen. Hoe zet ik de film erin? Ik zie nergens iets waar ik een film me kan laden. Misschien zie ik iets over het hoofd, Jack
Lubas

Nee dit is gewoon een codec die op je computer word geinstalleerd.

Daarna gewoon de film afspelen met windows media player,, als het goed is moet die nu wel werken.

Nee dit is gewoon een codec die op je computer word geinstalleerd.

Daarna gewoon de film afspelen met windows media player,, als het goed is moet die nu wel werken.

Bedankt, Jack voor je hulp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lubas

En speelt die nu de film ook af of niet.

ik gebruik zelf altijd

K-Lite Codec Pack 2.27 Full ..even kijken op internet

daar zit alles in ....even instal en klaar ...

En speelt die nu de film ook af of niet.

sorry jack voor het wachten; bent natuurlijk benieuwd naar het reslutaat. nou,,,, die is negatief. geeft nog steeds de mededeling dat de film waarschijnlijk in een codec gezet is die wmp (met nu Xvis erin) niet ondersteunt

lubas

Originally posted by adri
ik gebruik zelf altijd

K-Lite Codec Pack 2.27 Full ..even kijken op internet

daar zit alles in ....even instal en klaar ...

Had ik al op mijn computer zitten. Ik heb de classic media player de film laten laden.Komt de mededeling dat in windows een fout is opgetreden en moet worden afgesloten.
Misschien toch een defecte file?

Lubas

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan