afstand bediening

H

hatz

als ik een losse afstand bediening bestel zijn ze dan allemaal gelijk zowel de 7000 ,7020 als voor de 7025.

wat is het grootste verschil tussen de de 7020 en de 7025 behalve de proccesor 50mhz sneller. en dubbele kop aansluiting voor kijken op de ene zender en de andere opnemen op de 7025
graag wat meer info....

Ja zijn gelijk voor de nieuwe types.Alleen de DM500 is anders.Eenvoudiger.
Maar ook al heb je een DM500 is nog wel beter om een "gewone" te kopen en de DM500 hier mee te bedienen omdat er extra funcies op zitten die op de standaard AB van de 500 niet zitten maar wel werken ...........(overigens geldt dit ook voor een DM5600)

Welke extra funkties zitten er dan op bijv. een 7020 die op een 500 ab niet zitten maar wel werken op een 500?
Ik heb zo'n 500'tje namelijk en heb wel gezien dat wat opties verplaatst zijn, dus de rode exit knop zit nu als grijze knop daar waar het videoknopje zit op een 7000 a/b bijvoorbeeld.

Zit er totaal geen verschil in de a/b's van de 7000/7025? Die 7025 is toch een twin-tuner, dan zou je eigenlijk wat extra opname opties verwachten ofzo, toch?

De ab's van de 7020 en 7025 zien er uiterlijk exact hetzelfde uit dus neem ik aan dat ze intern toch ook wel gelijk zijn......

En een extra functie op een ab van mijn 7000 of 7020 is bijv om de lijst in te delen van de settings door de toets "video" 1 of 2 maal in te drukken.
Deze toets werkt dus wel op de "500" maar op "zijn" ab heeft ie geen toets "video"

Oh die lijst, ja die gebruik ik nooit, staat altijd standaard. Maar als dat werkt is het wel leuk.
Wat ik vooral mis op die 500 heeft waarschijnlijk ook te maken met dat herindelen van allerlei toetsen.
Ik kan geen andere a/b layout er in zetten. Normaliter als ik naar boven of naar beneden druk krijg ik de zaplijst in beeld, daar moet ik nu perse OK voor klikken, en met OK verschijnt er op de 7020 de now/next statusbalk, daar moet nu voor op info gedrukt worden en 2x info voor volledige epg. Dus die hele layout is anders.
Die layout kun je op de 7xxx serie wijzigen, op de 500 niet.
Dat mis ik wel.

Ik heb mijn ab ingesteld op de "classic" instelling via het menu.Ben dit helemaal zo gewend namelijk.Overgenomen van de Humaxtijd nog.
Als ik op OK klik krijg ik dus gelijk het menu van de verschillende pakketten en en daaronder een lijst met links de providers en rechts de eerste 28 zenders van die provider.Via de blauwe toets kom je in de linkerlijst met providers en na ok kom je rechts weer in de lijst met de 28 zenders.Gewoon een sorteren nu en op ok klikken.

Maar ja wat je eenmaal gewend bent doe je niet graag weg........
Zo vind ik het het fijnst namelijk.....

Ja klopt als je dat van de Humax gewend bent, daarom dat ik weer iets anders kijk, ben namelijk de Nokia 9600 gewend.:)
Klopt wat je zegt, eenmaal gewend doe je niet snel weg.

las vandeweek ergens dat de pvr knoppen van de 7000 Ab ook werken op een 500,dus dat was het voordeel.
mits je de 500 aan een hd hangt natuurlijk (via netwerk).

ik heb bij de sponsor boven een besteld als ik boven slapen ga vergeet ik de afstand bediening (noem het maar gemakzucht of pure luxe)

mijn 2de vraag was wat is het verschil tussen de 7020 en de 7025 behalve de proccesor die 50 mhz meer heeft en dat het een twin doos is,
hij lijkt mij trager als de 7020 wandt die 50 mhz extra moet hij de twin bedienen lijkt mij weinig!

1 gek kan meer vragen als 10 wijzen kunnen behandwoorden,

misschien ben ik wel gek genoeg...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan