afstemmen mislukt op alle kanalen

G

giobox

Hallo,
Ik heb al meer dan een week problemen met mijn dm 800.
Meermaals dat ik over de hele setting lijst afstemmen mislukt krijg. Geen enkel kanaal werkt. Overal afstemmen mislukt.
Ik had eerst open pli . Nu heb ik gemini geprobeerd. Maar nog altijd hetzelfde. Ik heb vandaag ook een nieuwe settinglijst geplaatst. Het probleem komt meermaals terug en moet ik de de dm 800 van de spanning afzetten en terug opstarten. Dan werkt het weer voor een tijdje. Ook heb ik alle verbindingen gecontroleerd op de switch.
Is er iemand die dit probleem kent ??
Bedankt alvast voor jullie reacties en oplossingen.
giobox
 
Ik heb vergeten erbij te zeggen dat bij terug opstarten werkt alles perfect.
Het komt meestal voor na een paar uur dat de dm 800 op stand by stond. Dus eigenlijk is hij dan afgekoeld.
Wil ik dan de box aanzetten dan zie ik alleen maar zwart beeld met "afstemmen mislukt op alle kanalen.
 
Ik vermoed of een slecht afgeregelde schotel. Of een rotte kabel verbinding.Of nog erger de tuner van de dm 800 is het aan het begeven.
 
Klinkt voor mij als een defecte Diseq-switch.
 
Schotel staat goed. Ik heb nog een tweede dreambox met aparte disceq en werkt perfect.
 
Als de schotel goed is uitgericht toch eens disceq - switchen omwisselen. Krijgt de andere box het probleem dan is het de switch die het probleem veroorzaakt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan