Alweer een "ouwe rot" jarig! @Tech

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Van harte gefeliciteerd, maak er een leuke dag van.

:bier::drinken::verjaardag:

Tech van harte gefeliciteerd en op naar de volgende verjaardag 🎂 🍺:potbier:

Vanharte Nummer Tech.
Het weer is wat minder maar binnen smaakt een borreltje ook lekker. :drinken:

Van Harte @Tech !!!
Maak er een leuke dag van en drink er eentje van mij!! :bier: :drink:

Allen bedankt voor de felicitaties.

Helaas is het wel een dag met een randje geweest, zoals op het OpenPLi forum te lezen is, is afgelopen week een vriend van me overleden, hij was bekend als Frenske, voorzitter van de vereniging OpenPLi waarvan ik zelf de secretaris ben.
Zijn echte naam was Frans van Gils en we kennen elkaar al ruim 20 jaar, eerst vanuit de club maar nadien als vriend, we hebben samen heel wat beurzen afgelopen omdat wij (voor OpenPLi) de communicatie naar de fabrikanten (vaak koreanen) verzorgden, de images worden niet zomaar vanzelf gebouwd, daar is wel wat support vanuit de fabrikanten voor nodig zoals drivers en dergelijke.
Vandaag was de crematie waar ik ook uiteraard ook ben geweest.
Beetje dubbel gevoel maar uiteindelijk wel een hele mooie uitvaart.

Ja is inderdaad wel jammer om te horen. Frans van Gils... die naam komt me wel bekend voor. Geen idee of ik die ooit tegen gekomen ben op een van de open dagen vroeger of een BBQ ergens. Anders misschien ooit gehoord in het kader van de Openpli.
Wel jammer inderdaad. Gecondoleerd!
Daar merk je aan dat we oud worden als mensen om ons heen beginnen te verdwijnen.
Als dan zo'n uitvaart/crematie net op je verjaardag valt geeft dat zeker wel een dubbel gevoel inderdaad.
Hopelijk heb je toch nog een beetje van je verjaardag ook kunnen genieten.

Een bietje te laat , ondanks het droevige, alsnog gefeliciteerd.

Gefeliciteerd en gecondoleerd, een dag met een zwarte rand.

Alsnog gefeliciteerd en ook gecondoleerd @Tech

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan