Vraag Android 10 voor Zgemma h9.2 se

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
3.129
Waarderingsscore
471
Punten
83
Leeftijd
55
Locatie
Ergens daarzo..
Ik heb een ZGemma boxje aangeschaft om even mee te spelen, maar zag dat er Android 8 op staat.
Leuke box en de laatste OpenPli heb ik er op gezet naast de android 8.
Maar is er een mogelijkheid om Android 9 of 10 er op te zetten?
..zo ja, hoe?
 
Ik heb zo'n ding ook @Dr.Z , maar waar zie jij de androidversie staan?

Ik krijg het even niet gevonden.
 
In het hoofd-android scherm, rechts onder het tandwieltje (instellingen) en bij info vind je de versie. Bij mij staat daar versie '8' met de beveiliging van 2018.
 
Als het voor ip tv is.

B.
 
Het is voor android zelf. Dan kan de videoland-app er ook op. Netflix draait wel, net als youtube, maar het OS is nogal oud aangezien versie 12 al voor de deur staat. Qua beveiliging is 8 ook niet echt top te noemen.
 
Nope 8 is de enigste release voor de H9 SE ( eigenlijk voor alle boxjes waarvoor een android image beschikbaar is )
 
Ok, dat is duidelijk. :) Dus dat wordt een kwestie van wachten. :)
 
Niet je adem inhouden want ik verwacht geen hogere versies
 
Valt dat op een één of andere manier niet te jailbreaken of zo? Er moet toch een mogelijkheid zijn om versie 10 of 11 er op te zetten..
 
En waarom? Denk je nu echt dat dat op een STB ook maar iets uitmaakt? ‘T is traag en ‘t blijft traag…
 
Android

user: root
password: root
 
En waarom? Denk je nu echt dat dat op een STB ook maar iets uitmaakt? ‘T is traag en ‘t blijft traag…
Nou, het gaat er om dat er een deel van die franse gatenkaas wordt gedicht. Dat android is en blijft een bak ellende als het om beveiliging gaat.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan