Anonieme beller?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.163
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Sinds een tijdje worden wij door 1 of andere grapjas op ons vaste nummer anoniem gebeld, en als we dan opnemen dan wordt er meteen opgehangen.

Knap irritant, en ook meestal op hetzelfde tijdstip, rond 9 uur 's morgens. 

Nou heb ik dus gelezen dat je met een mobiel abonnement een formulier in kunt vullen, en dan spoort de provider de anonieme beller op, maar hier gaat het helaas om ons vaste nummer.

Kan onze provider Ziggo dit voor ons oplossen?   

 
@freggel1 

Hier bij ons niet anders en als je de nummers opzoek wordt er verschillen over geschreven.

Als ik de nummers herken neem ik ook niet meer op en anoniem neem ik niet meer op.

Maar daar voor moet je wel je stoel uit voor ..............

 
Ik hoef er mijn stoel niet voor uit @janblues, 1 van de telefoons staat hier naast mijn pc... 

Maar het is reuze vervelend! 

Toch eens naar Ziggo bellen.

Te laat, ze zijn nu niet meer bereikbaar. :confused:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt bij ziggo in je account onder telefonie anonieme bellers weigeren.

Dat werkt uitstekend totdat de huisarts belt om een afspraak te verzetten. Of net zoals ik die na een bezoek bij HA mijn portemonnee en telefoon had vergeten mee te nemen. 

Assistente maar bellen naar huisnr. wat ik ooit heb geregistreerd.

Thuisgekomen merkte ik dat ik iets miste. Oei telefoon en portemonnee verloren. 

Gelukkig kon mijn vrouw via "zoeken naar vrienden" waar mijn iphone was en zag de lokatie HA. 

 
Daar doen ze bij Ziggo ook niks aan.

Je moet het dan bij houden hoe vaak en tijdstip en aan de hand daarvan gaan zr misschien iets doen.?

 
@ the matrix ik herken dat van die portemonnee nog een geluk van de telefoon.

Ik kreeg gelijk een van de kinderen met een ketting.?

 
In mijn geval was het minder ernstig, tijdens mijn 3 maandelijkse controle familiair hoog cholesterol  bij HA moest ik op de weegschaal. En toen heb ik de portemonee en telefoon op het bureau gelegd en kats vergeten. Daarna nog wat medics opgehaald en straight naar huis.  Voordat ik doorhad waar mijn iphone was waren we al drie uur verder. Zo vaak krijg ik geen telefoontje. Pas toen ik op de ipad een WA wilde sturen kreeg  ik een melding,  kan geen contact maken met iphone. 

 
onbekend nummer neem ik niet eens op, heb voicemail, wordt ook nooit ingesproken door die figuren.

 
Mijn dokters en assistenten spreken ook nooit voicemail in dus zal wel moeten opnemen.

Maar als het niets is wat hoort te bellen, heb ik snel genoeg weer opgehangen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan