Originally posted by BiG_G
Ja, weet ik...
Ik wil echter graag weten hoe!
En ze komen er vanzelf achter dat ik een keffertje heb lopen (niemand komt heelhuids uit mijn huis als ik weg ben
Het moet eigenlijk al zo zijn dat je "keffertje" ze al niet binnen laat...
Zelf heb ik dit probleem ook gehad, dan bellen ze je, je neemt op en gelijk wordt er weer op gehangen, het kunnen ook vaak een stel grapjassen zijn die je proberen uit de tent te lokken!
Wat de inbrekers betreft, tja de vakantie tijd zit er weer aan te komen en zo gehaaid als die "lullo's" zijn ze hebben het toch wel in de gaten dat je weg bent, ook al heb je nog zulke goede buren die voor jou een oogje in het zeil houden, de ramen open en dicht doen, 's avonds de gordijnen dicht en heel de andere litanie ze weten het toch wel!
Wat het lastig vallen betreft over de telefoon heb ik het zo opgelost dat ik direct een ander nummer aan heb gevraagd, en niet meer in welke gids dan ook wil staan, en mijn nummer alleen maar aan mijn bekenden geef die het dan ook weer niet doorgeven.
En mocht het dan nog eens zo zijn dat ik dan toch nog eens gebeld wordt voor zo'n enquete dan vraag ik direct hoe ze ons nummer hebben gevonden, en bel daarna (ik weet zo snel niet meer welk nummer) dat men ons weer direct dient te verwijderen uit de computerbestanden.
En dit lukt me nu al een jaar of 12, geen rare telefoontjes meer.
Misschien is dit iets voor de toekomst?