Apple TV (2)

Sinds ik een accountje gekocht heb bij Real Debrid (9 euro voor 90 dagen) draait de ApPle TV2 alles probleemloos van Ice films Aanbod is weer enorm aan het groeien en het meest is ondertiteld in te stellen.

Het koste me wel enigszins moeite om alles in te stellenmaar na gedane arbeid is het goed rusten.
 
Synchroniseren geluid en ondertitels hoe krijg ik dat voor elkaar.

Ik weet dat je door de keuze knop in het midden van de AB even ingedrukt houdt je in een menu komt en dan moet je naar het luidspreker symbool, je komt dan weer in een menu waar je de ondertitels kunt vertragen of versnellen , maar ik krijg het idee dat wat je ook kiest (tijdens de film) er niets gebeurd of moet je nog meerdere trucen uithalen
 
the matrix;221641 zei:
Synchroniseren geluid en ondertitels hoe krijg ik dat voor elkaar.

Ik weet dat je door de keuze knop in het midden van de AB even ingedrukt houdt je in een menu komt en dan moet je naar het luidspreker symbool, je komt dan weer in een menu waar je de ondertitels kunt vertragen of versnellen , maar ik krijg het idee dat wat je ook kiest (tijdens de film) er niets gebeurd of moet je nog meerdere trucen uithalen

Bovenstaande is volgens mij de juiste manier.
Stel je vraag even in het forum bij "Iphoneclub", heb je snel antwoord.
 
Tering ding , heb nu het probleem dat bij het openen van Icefilms of 1Channel en NaviX de informatie opgehaald wordt maar halverwege stopt met een script error .

Kan dus nergens bij om een flm te openen.
 
het blijft nog steeds leuk spul apple tv
heb het nu op de comp staan met xbmc en de addons
heb de comp ook op de tv aangesloten
maar overweeg toch om nog een kastje op android te kopen

met vriendelijke groet humana
 
Ik heb een ANdroid TV stick aangeschaft werkt wel maar de "bediening" met een airmuis toetsenbord combi daar ben ik niet gecharmeerd van..

Ook niet alle programma;s werken omdat heelveel is gebasseerd op het formaat Mobiel dsu recht op en dan valt er veel buiten het scherm .

Heb net een beschrijving gevonden hoe XBMC te installeren en dat wordt in de loop van de week.......
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan