apple tv

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.528
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Heb een atv3 gekocht op mp om netflix te gaan bewonderen.
Heb geen smart tv en hou er niet van om via de laptop naar een chrome cast te streamen.  Vandaar een apple tv3

Ding kostte incl verzenden 42 euro. Maar na uitpakken en instellen blijkt het een apple tv 2 Te zijn.
Even gemekkert en overeen gekomen om 10 euro terug te krijgen. Dus in principe een koopje.  :rolleyes:

Nu heb ik hem gejailbreakt kodi erop nito en nu ben ik nog op zoek naar atv flash black ( for free)

Heeft iemand die atv flash black nog ergens liggen te stoffen? ?

 
heb deze hier aTV Flash (black), Windows - Version 2.6 dus als je hier iets aan hebt.
Is van de site van firecore .
Heb zelf ook de  apple 2 .
 
Deze is misschien ook leuk  https://itunes.apple.com/app/id577130046?mt=8&ign-mpt=uo%3D4
 
Bedankt voor de link inmiddels heb ik atv flash 2.6 al.
 
oke had hem klaar staan voor te sturen.
Groeten en succes
 
Het meeste wel het is nog puzzelen plugins van Kodi maar , Op zich een aardig ding maar mij kennende haal ik alles uit de kast om het werkend te krijgen en te vergelijken met een KAOS BOX gebaseerd op een Raspberri PI  2 ,

Die installeren was een fkuitje van een cent en voor APTV 2 moet je meer trucs uithalen. Wat me wel opvakt is dat de RAspBerri 2 vele malen sneller reageert dan de ATV2
EN de Kodi jongens zijn gestopt met onder steuning  van de ATV2 en dat is jammer , Maar goed het is spielerij van mij en het kan zo maar zijn dat na het  kompleet werkend hebbend , Hij op MP verschijnt , maar moet het verschil tussen de RASP en APPLE eerst geod op een rijtje hebben


KaosBox is erg up to daten en er verschijnen regelmatig updates met nieuwe en niet meer werkende repos.

Jammer is dat Netflix niet op een RASP draait want dat zou betekenen dat ik de ATV wel moet aanhouden.

We will see , Voordeel van gepensioneerd zijn is dat je niks te doen hebt en het erge is dat niks doen nooit afkomt........;-)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan