Arcade omzeiltruukje uitgeschakeld.:)

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.459
Punten
113
Leeftijd
61
Ik weet niet of iemand van jullie het al ontdekt had, vermoedelijk wel, maar het was dus mogelijk om games te spelen zonder er Fun-euri voor kwijt te raken.

Hiervoor is een kleine aanpassing gemaakt waardoor dit nu niet meer mogelijk is. Ben echter benieuwd wie het ontdekt had en op welke manier het gebruikt werd.:biggrin:

Of dat er misschien toch niemand hier achter gekomen is.:cool:

Ik in ieder geval niet

Ah jammer... oke 1-0 voor Nederland dan.:biggrin:

Iemand anders die het -wel- ontdekt had?

Nee, helaas, wist eigenlijk niet eens dat erbij een spelletje funeuries afgeschreven werden.

Boets.

Jawel dat is kortgeleden nog aangegeven.

Hmmz... ik had jullie toch wat slimmer ingeschat.:biggrin::biggrin::biggrin:

Anyway, men kon het omzeilen door te kiezen voor "open game in new window" maar dat gaat nu dus niet meer.

Zonder het te weten speelde ik meestal zo op bepaalde spelletjes , omdat ze enkel op die manier fullscreen te spelen zijn oa maze

andere zoals bvb zelda speel ik gewoon klein omdat het meer overzichtelijk is

sorry een foutje van mij ik speel gewoon met de link play game in new window

Laatst bewerkt door een moderator:
Ahaaaa... nou dan heb je bij toeval geluk gehad.:)

Hoef je niet sorry voor te zeggen hoor, het is gewoon een mogelijkheid die er immers ook in staat om te gebruiken. Het zou dan zonde zijn als men dat niet gebruikt terwijl men dat gemakkelijker vindt.

Ging mij er alleen om of iemand ontdekt had dat het geen fun-euri's kostte op die manier, schijnbaar dus niet. Maar ook da's niet erg hoor.

Die fun-euri's die je uitgespaard hebt mag je rustig houden, had je ook mogen houden als je het wel geweten had hoor, doe ik niet moeilijk over.:biggrin:

Ik heb nooit gekeken of er euries van de rekening gegaan zijn , wel weet ik dat die 1% op mijn bankrekening er niet bij komt als ik geen nieuwe storting doe :biggrin::biggrin:

Hmmz... ik zag toch net een berichtje van je dat er bij de Maze game niks afgetrokken zou worden? Nu zie ik dat niet meer.:)

Maar anyway, ook bij Maze game wordt er eenmalig fun-euri's ingehouden. Doch bij dat spel (en nog bij een ander dacht ik) kun je kiezen voor "play again" en in dat geval kost dit dan niet opnieuw weer fun-euri.

Dat werkt zowel in new window alsook als je het gewoon speelt.

Ik wil wel eens zien hoe je die 40 gehaald hebt trouwens bij die Maze game, moet je toch een heel vaste hand en stalen zenuwen voor hebben.:biggrin:

Ik wil wel eens zien hoe je die 40 gehaald hebt trouwens bij die Maze game, moet je toch een heel vaste hand en stalen zenuwen voor hebben.:biggrin:
En ik heb het reeds gespeeld in minder dan 40 sec , maar t'is zeer moeilijk , het was wel op een andere site , want op dat ogenblik waren hier mijn 20 beurten opgesoupeerd net zoals nu

Na middernacht ga ik het proberen te bewijzen De 38 sec moet haalbaar zijn minder dan dat is onmogelijk ( omdat je toetsenbord het begeeft):biggrin::biggrin::biggrin:

Belofte maakt schuld , ik heb hem maar op 38 sec uitgespeeld als bewijs

en ondertussen heb ik bemerkt waar ik nog een sec kan afpeuteren , dus iets minder zit er ook nog in , maar vandaag niet meer want de zenuwen beginnen er aan te komen :biggrin:

Sjeeees.... ik begrijp niet hoe dat kan hoor, eigenlijk wil ik hem je wel eens zien spelen, eens zien hoe je dat doet.

Ik heb er het geduld niet voor. Maar dit gaat geheid niemand meer inhalen.:biggrin:

ik zal daar eens een opname van maken terwijl ik speel als ik mijn cam aan het werk krijg maar die 38sec is wel niet iedere keer haalbaar , meestal struikel ik rond de 40 :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan