Arnion @sat xtreme software

P

pukje

Wie heeft ervaring met het toepassen van @sat of xtreme software in Arnion 6410PVR.
Heb nogal freezes met huidige software.
Weet iemand of de software van @sat of xtreme hier minder last van heeft.
 
Freeze heeft niet zoveel te maken met de Firmware maar juist met de software van de CI (interne cam) embedded.
Zet er maar Tetra 1.0 in of Penta 1.11 maar voor de laatste moet je ook de bootlader vervangen met een Cas interface.
Tetra 1.0 kan gewoon met de MM progger.

Probeer het maar eens uit.
 
@kwakkie
Volgens jou is tetra of penta beter dan de originele software.
Heb je dit getest??
Ik ben relatief nieuw in dit wereldje dus alle hulp is welkom
Alvast bedankt
 
JA de Tetra 1.0 versie ipv Penta 109 geeft een hele verbetering geen freeze meer dus!.
Je kunt het gewoon uitproberen bevalt het niet zet je gewoon weer de oude versie terug.
Kost je slechts een paar minuten wachttijd.

Veel succes.
 
Ga ik proberen ben benieuwd
Resultaat hoor je nog.

Alvast bedankt
 
@kwakkie

eeuuhhh
Heb je toevallig ook ervaring met MR108
Zie op dit board dat dit ook mogelijk moet zijn.
Kan een casprogger lenen dan doe ik het het liefts ook goed

Alvast bedankt
 
Ja MR is mogelijk maar geeft wel initalisatie problemen op de oude deco's van xtreme, @sat e.d.
Heb je er een van de laatste lichting dan gaat het prima je moet uitsluitend de bin file proggen, NIET de Xlinx vervangen dat zie ik overal staan maar doe dat NOOIT.
Dat gebruik je uitsluitend als deze defect is als het nu goed werkt lekker laten zo als het is en alleen de Bin file voor MR proggen met een Cas interface.
Mocht het niet lekker werken zet je heel simpel met de Cas interface weer de originele Penta terug.
Het is altijd het proberen waard werkt het ben je gelijk klaar en scheelt je weer de aanschaf van een Matrix module.

Groetjes.
 
Gaan we proberen
Als ik problemen tegenkom meldt ik dat wel.
Ben echt goed geholpen
Het resultaat zal ik melden


Bedankt
 
@pukje:

Ik ben ook ZEER tevreden over Tetra. Hiervoor zat er Penta 1.09 in. In het begin werkte dat wel aardig, maar gaandeweg steeds meer de bekende problemen. Met Tetra is m'n Xtreme gewoon weer als nieuw. Draait perfekt!! Wat het omzetten naar MR betreft heb ik geen ervaring. Ik lees wel wat problemen daarmee, maar waarom zet je niet een losse MR in je deco?? Dat moet wel goed werken!!

Greetzzz.
 
Oke ga het proberen met Tetra.
Heb een MM ga deze dan omzetten naar MR.
Zal wel een paar dagen maar zal mijn ervaring dan melden.
Tetra kan ik met MM programmer in ontvanger plaatsen heb ik begrepen.
Voor de MM krijg ik even een CASprogger.

Thanks
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan