Aston 1.05

D

Delirium

Na jaren geen problemen te hebben gehad met deze module in de humax 5400
begint het nu kuren te vertonen, na een poosje heb ik beeld met de seca2 kaart en dan weer niet, kijk ik in het menu vind ik de aston niet en na een poosje staat het er weer en zou gaat het heen en weer beeld geen beeld,verder alles geprobeerd maar geen succes.

Delirium

Niet de oorzaak door het bekende Humax voedings probleem na verloop van jaren?

Die heb ik ook al vernieuwd,nee de humax werkt nog prefect alleen de aston wil niet mee werken,maar merk wel er zijn er niet veel die dit herkennen.

__________________________________________________ __
**Minibike en sat is ook een leuke hobby**

Delirium

Mijn humax herkent de aston pas als hij een poosje aanstaat tenminste dan zie ik hem in het menu hij werkt wel gelijk.
Als je een verkeerde pmc tabel hebt krijg je ook zulke problemen probeer eens in het toh menu alleen de card instelling dus zonder emu valt het beeld dan niet meer weg dan denk ik dat het de pmc tabel is heb hier hetzelfde gehad.

Het heeft hier altijd prefect gewerkt tot ik de nieuwe toh en setting er in downloade, en nu een paar seconden staat het in het menu en dan is het weer weg en krijg ik blauwe balk en daar na werkt het weer voor een paar seconden, en wat de pmc aan gaat al veel geprobeerd maar nog steets niet de goede gevonden wie weet een goede pmc voor mij zou zeer welkom zijn.

Delirium

Heb je de Humax_cleaner geprobeerd dus eerst cleanen en dan alles er opnieuw in.
Ik gebruik nu josje daar heb ik geen nieuwe pmc in hoeven zetten.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan