Atletische nimfen gespot

Bones

Addicted Member
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
66
Momenteel op Astra 2A, 28,2E, freq: 12441V, Symb: 27500, Fec: 2/3

Komt hier door met een signaalsterkte van 70% gemeten met mijn D-box 9200s icm LH 80cm.

(Als je m inleest staat er STREAM-1)

(Ik heb trouwens geen idee wat dit voor stn is, ik begrijp dat dit ook van BBC is.. misschien een downloink voor een bepaald programma?)

Groetjes,

Bones.

Bones added 12 Minutes and 40 Seconds later...

Nu ook gemeten via mijn 9600s: signaalsterkte is hierop 88%

(Deze ontvanger "lift" mee want de Stab Italia rotor heb ik aangesloten op mijn D-box9200s, kan je nagaan wat een demping zo'n rotor kan veroorzaken)

Groetjes,

Bones.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat zijn dit voor stns? ik begrijp uiteraard dat ze van de BBC zijn en het zijn mooie vrouwen die aan "paaldansen" doen maar normaal zie je die mooie vrouwen toch niet bij de BBC? (Ik heb het over STREAM-1).

Groetjes,

Bones.

Wat betekent stns?

Normaal zie je inderdaad geen paaldanseressen bij de BBC, maarja, tijden veranderen, of het moet zijn dat het iets van een nieuwe betaalzender is die aan het testen is.

Met stn in enkelvoud en stns in meervoud, duidt hij waarschijnlijk op "station(s)".

Bones gebruikt die afkortingen ook in ander onderwerpen over zijn vondsten.

Deze manier van afkorten (eerste en laatste letters) is normaal voor Amerikanen, bij ons eerder ongebruikelijk.

Ahzo, bedankt voor de uitleg Mas3!

@Bones: Maar als het kan liever geen afkortingen gebruiken, dat is een beetje onhandig voor de zoekmachines, en zoals je kunt zien begrijpen onhandige oude rotten als ik dan niet wat er bedoeld wordt.:biggrin:

Hoi BT, ik zal er rekening mee houden.

Groetjes,

Bones.

Bones added 11 Minutes and 59 Seconds later...

@Mas3

Helemaal gelijk!

Groetjes,

Bones

Laatst bewerkt door een moderator:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan