Atr met mkf of met hack v7?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.182
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik zit weer eens wat te schakelen tussen enkele progjes, en daar bij de verschillen eens te bekijken.

bij Mkf of bij hackv7 krijg ik twee verschillende atr's?

De vraag is nu eigenlijk welke geeft de juiste?

Of houdt MKF dan toch een stukje van het oude kaartje vast, want connecten lukt alleen met het ouwe kaartje en dan staat de atr er al, ik weet het ff niet meer zeker.

PPUA en dergelijke geven beide programma's wel hetzelfde.
 
Ik ben er allang achter maar ucds en hack v7 bijvoorbeeld geven de juiste mkf doet dat dus niet...

Jammer dan is er met dat programma toch minder mogelijk dan ik dacht, of iemand moet hier nog een tip hebben...

Wel valt het mij op dat je met mkf wel beter kunt zien wat er met de ouwe kaart vroeger wel kon en met de nieuwe nu niet, daar er nu beveiligingen zitten die er voorheen niet zaten maar mkf spreekt die punten nog wel aan, dus je kunt precies zien waar men dingen heeft aangepast, dus het zoekt weer iets makkelijker, denk ik.....
 
Ik heb de week nog meer progjes uitgeprobeerd, en nog wat leuke dingen voorbij zien komen (ppv)

T?s maar goed dat de "lezers" hier ook mee doen. :confused:

Of wachten we allemaal af?
 
@ freggel1

ik heb de meeste posts van je gevolgd maar ik post niet echt veel ikzelf ben bezig met mkf v4.4 ik heb dit nu werkend gekregen maar dat laatste proggie hackv7 krijg ik niet werkend ik krijg een foutmelding met tabctl32 zou je hierover wat meer info kunnen geven

greetz satellitefreak
 
die foutmelding krijg je omdat wij met onze kaarten niks kunnen met dat progje @satellitefreak ;) (7.0) bij ons is die bug die daar in zat eruit de 36/38....

Meer weet ik ook ff niet, zit even iets meer van de zomer te genieten :biggrin:
 
@freggel 1

het progamma zelf start niet op er zit een readme bij in het italiaans waar ik niks van begrijp ik heb het door een vertaler gegooid maar geen goeie resultaten hopleijk kan jij mij verder helpen

greetz satellitefreak
 
Zet je pm knoppie eens aan in je profiel. ;)
 
Blijkbaar heb ik de vraagstelling verkeerd gelezen, en daar werd mij via pm door een ander op gewezen, daarvoor dank richting degene die dit deed...

Jij zegt, als ik het nu wel goed lees dat je het programma niet aan de praat krijgt?

Nou kreeg ik dus de tip dat het aan windows lag dat het niet werkt, "tabctl32" is blijkbaar een missend DLL bestand in jou windows system dir, en is te vinden met de zoekreus Google...

Ik zoek dat dus wel eventjes op, en hier staat de download. ;)

Maar ik weet dus niet welke windows je draait, want wellicht werkt een ander foefje ook nog als je XP hebt...

Kijk eerst maar eens in de map repair in je windows directory, en kopi?er het bestand "autoexec.nt" wat daar staat maar eens naar je system32 map, misschien werkt het dan ook wel.

Laat me maar even weten wat de oplossing was.

Suc6.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan