Avi Plugin

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
890
Punten
113
Leeftijd
75
Welke plugin heb ik nodig om een avi (divx) bestand af te spelen met de DM800.

Ik heb er nu NabiloBlackHole_DM800_012 erop staan (kraak versie vanwege chinese pipo)

En waar kan ik die plugin vinden

Op de DM 8000 kun je alle divx afspelen
Op de DM 800 kun je alleen DivX-7 afspelen en *.mkv maar GEEN AVI (omdat de chip van de 800 die niet aan kan)
Je kunt ook een gewone DVD op je harde schijf zetten (1 op 1 van DVD kopieren) en die kun je ook zo afspelen (met DVD Player uit het hoofdmenu))

Gatver 4gig of meer iedere keer uploaden daar word je ook niet vrolijk van.
moet ik toch overwegen een DM8000 aan te schaffen (zijn er al clones hiervan?)

AVI even omzetten naar MKV gaat best snel.

Uh ik heb hem zojuist naar TS geconverteerd werkt ook redelijk snel conversie van 800Mb avi naar 450Mb ts in 15 minuten op mijn lappie

Waar staan die bestanden dan? Je kan ze toch via nfs of via een andere mount aan je dm800 koppelen hoef je niks te kopieren,gewoon afspelen. En wat dat betreft maakt het niet uit of je een 800 of 8000 hebt hoor.

Die bestanden staan op mijn PC en zijn gedownload via eweka.

Ik neem amper van satelliet op en in de dm zit een harde schijf , en daarop wil ik de gedownloade films zetten.

Is dat vreemd dan geen netwerk belasting als ik een filmpje wil kijken

Is toch simpel. Ik neem aan dat je een .ISO bestand hebt (die ook door de DM800(0) wordt gelezen) of normale DVD bestanden. Kopieer ze (1 op 1) gewoon naar je harddisk in je dm800 in een aparte directory onder /media/hdd/movie en speel ze af

Als je dan ook nog Suomipoeka plugin en Movielist Preview plugin installeert ben je helemaal het mannetje...;)

Trouwens: afspelen met DVD Player uit het hoofdmenu en niet via de filmlijst want ze zijn niet op de dm800 opgenomen dus moet je ze als DVD afspelen.

Downloaden van een hele DVD duurt bij mij enkele uren mijn ADSL lijntje is niet hoger te krijgen dan 400kB (afstand naar centrale is 5.5km) dus reken maar uit.

Dan de DVD van de laptop kopieren naar de DM schiet ook niet op.

Al met al ben ik meer tijd kwijt om de boel te downloaden en te uploaden dan de gehele film duurt.

Daarom download ik de divx avi filmpjes 800Mb dat gaat een factor 5 sneller.

Maar bedankt iig voor de tips

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan