Backup image van 7020 si lukt niet

P

peter192

Hoi forum ik wil een backup maken van de nu bestaande image in de db 7020si.Met het programma flashwizard pro 6.3 lukt dat niet.Ik krijg dan de melding:This is not(yet) supported on the 7020.Klopt dit en hoe zou ik het wel kunnen doen?Bestaande image is darkstar 2 (enigma1).Groet Peter.

Hoi Peter.

Het loont zich echt soms de moeite om eens in onze handleidingen sectie te kijken. Voor een aantal dingen hebben we mooie howto's gemaakt, ook nog voorzien van afbeeldingen.

Zoals het maken van een backup voor de 7020 (klik).

Dat is de uitgebreide methode. Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt backuppen.

De firmware zelf kun je wel van het forum downloaden normaliter dus dat is het probleem niet.

Zelf maak ik alleen een backup van mijn CCcam.cfg en de zenderlijst. De zenderlijst doe ik via DreamboxEdit.

Dank je ik wil dit inderdaad doen om mn Cccam.configuratie te behouden,ik ga oponderzoek uit in dit forum dankje voor je antwoord.Groet peter.:)

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 22:01 uur ----------

Black tiger stel ik hiermee ook mn Cccam.cfg veilig neemt die backup dit ook in zich mee? Groet peter.

Voor zover mij bekend neemt hij alles mee, maar het kan nooit kwaad om met DCC even de FTP verbinding te gebruiken en dan gewoon vanuit de /var/etc de CCcam.cfg zelf ook even los naar je pc te halen als backup.

Dat zou ik in elk geval toch altijd even doen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan