Backup van image maken.

K

koffieboon

Ik heb nu een image die naar mijn smaak is en nu wil ik hier een backup van maken,mocht er ooit wat fout gaan dan kan ik deze zo terugzetten.

Nu heb ik al het een en ander gezocht,maar kan nergens vinden hoe ik dit moet doen.

Ik heb nu wel autobackup bij de plugins staan , maar die maakt geen kopie van de image.

 
Die handleiding had ik ook al gelezen, daar hebben ze het over het installeren van een plugin.

Die heb ik dus niet. Is er een manier om die plugin zelf te installeren? En in welke map moet ik die plaatsen.

 
Begrijp ik het goed dat je nu openPLI 4.0 er op hebt als je ontvanger aan het internet hangt kun je toch bij PLI  online die plugin downloaden dan komt hij vanzelf in de goede map te staan.

Heb mijn Dreambox al een jaar niet gebruikt maar dacht dat het de groene knop was waar je plugins of applicaties kunt downloaden.

 
Ik heb openpli erop draaien en als ik bij de plugins kijk zie ik geen programma om een backup van de image te maken.

Wel een programma wat volgens mij autobackup heet ,maar die maakt alleen een backup van je instellingen en die is in 2 tellen klaar.

Is het niet mogelijk om die los te downloaden en dan te installeren?

 
Ja kunt toch gelijk online met je box bij PLI downloaden staat toch wel een optie plugins downloaden dan moet je even wachten en maakt de ontvanger verbinding.

 
Hoi Aart

Dit heb ik ook gedaan ,maar ik zie daar geen backup plugin.

http://wiki.openpli.org/E2PluginsAdd

als je naar deze link kijkt en dan naar het 2e plaatje dan zie je daar 8 menu's.

Volgens mij heb ik er geen 8 maar 6 of 7, ik kan me niet herinneren dat ik menu "others" heb.

Ik ben nu aan het werk en kan het dus niet controleren.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan