Barbaars

G

goka

Aan de familie van: Kenneth Bigley
Ik heb vanavond begrepen dat die Engelse mijnheer vermoord is.
Ik heb het zo vaak al gezien en gehoord, dat het soms alleen maar op een mededeling lijkt. De aankondiging, het bericht, het volgende item.
Maar dit vind ik toch wel wat anders, dit heeft me meer geraakt.
Wat heeft die man niet gesmeekt, zijn familie,moeder, broer, zoon, om zijn leven te sparen. Alles tevergeefs lijkt het.

Sorrow in my heart and my deepest sympathy for the family Bigley.

Tja zo'n uitdrukking bestaat eigenlijk niet, denk ik...

Maar wat ze daar nou aan het doen zijn met die onthoofdingen, of "behadings", pfoeh, ik heb het daar eigenlijk wel een beetje mee gehad!

Ik had er een tijdje terug eigenlijk al een draadje over willen openen, gezien de beelden die ik op internet op een bepaalde site zie...

Waarom draaien oorlogen nou altijd uit op grond of geloof, nou zijn het alweer de moslims tegen de katholieken en de joden, toch?

Waar gaat het nou eigenlijk om, het zou eigenlijk terroristenbestrijding moeten zijn, maar wat helpt het???

T?s makkelijk gezegd van gooi er maar een bom op, maar wat moeten we er nou mee, ik weet het niet meer, die verdomde machtsstrijd.

dat het barbaars is is zeker daar valt niet over te twijfelen.
maar ge moet het eens van de andere kant bekijken .
bigley was een zakenman en wat denk je waarom hij in irak was
volgens mij was het om de dollars en daardoor riskeerde hij zijn leven .was hij in engeland gebleven dan was hij er nog .
dus denk maar niet dat ik die onthoofdingen goedkeur verre van
maar wie loopt er nu in irak rond , ik denk dat ze mij veel geld zouden mogen geven .
dat ge eens de mening moest vragen aan al die amerikanen die daar gestationeert zijn of ze het daar naar hun zin hebben ,ik denk niet dat er veel zouden blijven.
dus wat ik wil zeggen is als je er niets verloren hebt ga er niet heen zolang het er onrustig is

laika2

Oorlogen gaan nooit om religieuze of culturele verschillen, maar altijd om de centen.

Nee hoor, denk maar eens aan de Kruistochten, Spaanse Inquisitie en meer in de tegenwoordige tijd de extreem fundamentalistische moslims en de Taliban.
Die willen gewoon dat iedereen moslim word.

Heel erg vaak gaat oorlog om geld, maar vaak genoeg is niet geld maar geloof de oorzaak.

Originally posted by klukje
Oorlogen gaan nooit om religieuze of culturele verschillen, maar altijd om de centen.

De Americaanse oorlogen wel....helaas..

Het zwarte goud... toch?

Inderdaad het zwarte goud ................als je dat momenteel in handen hebt dan heb je macht en macht dat is de oorzaak van de meeste oorlogen.

klopt het gaat hier over het zwarte goud en macht kijk irak is bekend alles oorlog land en de mensen die daar worden ontvoert
waarom gaan ze naar irak eigenlijk beter niet gaan want daar is onveilig
grtz roufa!

dus we rijden straks allemaal op zonnebloem olie van de aldi

gr hatz,

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan